مدیریت استراتژیک کارشناسی ارشد دکتری

مدیریت استراتژیک کارشناسی ارشد دکتری

از طریق میل یا تلگرام با ما در ارتباط باشید و از تماس تلفنی پرهیز کنید

۰۹۱۹۰۰۹۰۲۵۸ (فقط برای تلگرام  ) – matlab_net@yahoo.com

.

  1. .

  2. .

  3. .

  4. .

  ارایه موضوع انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد کاربرد در با نرم افزار مطلب matlab حل مساله مدل دانلود فیلم آموزش فارسی رایگان پروپوزال پروپزال پرپزال سمینار سفارش انجام پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری رساله تز کاربرد استفاده دانلود رایگان آموزش فارسی عنوان موضوع سفارش پروژه دانشجویی کدنویسی برنامه نویسی کد کدینگ شبیه سازی پیاده سازی دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی جزوه کتاب مقاله کد مهندسی صنایع برق مکانیک عمران شبکه عصبی فازی داده کاوی خوشه بندی الگوریتم ژنتیک بهینه سازی کامپیوتر هوش مصنوعی شیمی معدن مدیریت حسابداری مالی صنعتی کشاورزی پاورپوینت پی دی اف PDF PPT Power Point چیست

۱-رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک   ۲- جهانی­سازی و تجارت الکترونیک و چالش­های مدیریت استراتژیک   ۳- حاکمیت شرکتی (Corporate Governance): مسائل و روابط بین مدیران سازمان   ۴- ملاحظات اخلاقی و مسئولیت­های اجتماعی   ۵- مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت   ۶- رویکردهای ارزیابی ریسک   محور اول: رهبری و تفکر استراتژیک   محور دوم: مسئولیت اجتماعی و پایداری کسب و کار   محور سوم: استراتژی های رقابتی و رقابت پذیری   محور چهارم: قابلیت های پویا و نوآوری استراتژیک   محور پنجم: کارآفرینی استراتژیک   محور ششم: سرمایه های فکری   محور هفتم: استراتژیهای همکاری و مشارکت   محور هشتم: هوشمندی استراتژیک کسب و کار   محور نهم: مدیریت تحول استراتژیک – شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه   ۸- ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران   ۹- رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)   ۱۰- مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیتهای رقابتی بین­المللی   • رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک   • استراتژی های رقابت و همکاری   • مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ   • استراتژی سرمایه انسانی، دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده   • استراتژی تکنولوژی، نوآوری، کارآفرینی و مدل کسب و کار   • مدیریت استراتژیک در عمل: همراستاسازی، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی   • حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی- رویکردهای فرموله­بندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)   ۱۲- تحلیل SWOT و پی­ریزی استراتژی کسب­وکار (Business strategy)   ۱۳- انواع استراتژی­های رقابتی کسب­ و کار   ۱۴- انواع استراتژی­های تعاونی (Cooperative strategy)   ۱۵- رویکردها و تکنیک­های تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)   ۱۶- ساختارهای سازمانی پیشرفته   ۱۷- تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک   رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک   – جهانی­ سازی و تجارت الکترونیک و چالش­ های مدیریت استراتژیک   – حاکمیت شرکتی (Corporate Governance): مسائل و روابط بین مدیران سازمان   – ملاحظات اخلاقی و مسئولیت­های اجتماعی   – مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت   – رویکردهای ارزیابی ریسک   – شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه   •   رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک   •   آینده نگاری و توسعه چشم انداز در سطح ملی ، صنعت و بنگاه   •   سیاستگذاری در سطوح ملی ، منطقه ای و بخشی   •   استراتژی های رقابت، همکاری و هم رقابتی   •   مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ   •   استراتژی سرمایه انسانی دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده   •   توانمندیهای پویا، استراتژی تکنولوژی و نوآوری و مدل کسب و کا   •   مدیریت استراتژیک در عمل: تدوین استراتژی، همراستاسازی ، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی   •   حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران   – رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)   – مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیت های رقابتی بین­ المللی   – رویکردهای فرموله­ بندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)   – تحلیل SWOT و پی­ ریزی استراتژی کسب­ وکار (Business strategy)   – انواع استراتژی­های رقابتی کسب­ وکار   – انواع استراتژی­ های تعاونی (Cooperative strategy)   – رویکردها و تکنیک­ های تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)   – ساختارهای سازمانی پیشرفته   – تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک   – رهبری و مدیریت استراتژیک   – سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک   – مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیاده­ سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات   – رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک   – رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک  – ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک   – انواع کنترل در مدیریت استراتژیک   – طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک   – ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری   – رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی   – ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب­ وکارهای کوچک و کارآفرینی   – استراتژی سازمان­های غیرانتفاعی (Non-profit)   – نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست   – مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی   – مدیریت استراتژیک سرمایه­ های عمومی (Public Funds)   – رابطۀ استراتژی و بودجه­ ریزی عمومی   – ائتلاف های استراتژیک   – استراتژی های شبکه ای- رهبری و مدیریت استراتژیک   ۱۹- سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک   ۲۰- مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیاده­سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات   ۲۱- رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک   ۲۲- رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک   ۲۳- ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک   ۲۴- انواع کنترل در مدیریت استراتژیک   ۲۵- طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک   ۲۶- ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری   ۲۷- رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی   ۲۸- ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب­وکارهای کوچک و کارآفرینی   ۲۹- استراتژی سازمان­های غیرانتفاعی (Non-profit)   ۳۰-نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست   ۳۱- مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی   ۳۲-مدیریت استراتژیک سرمایه­های عمومی (Public Funds)   ۳۳- رابطۀ استراتژی و بودجه­ریزی عمومی   ۳۴- ائتلاف های استراتژیک   ۳۵- استراتژی های شبکه ای

و هزاران موضوع دیگر در matlabhome

matlabhome تنها سایت بدون واسطه با آموزش حضوری یا فیلم آموزشی

همچنین میتواننید با توجه به نیاز خود بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک نمایید

خانه متلب منبع رایگان فیلم های آموزشی به زبان فارسی

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *