انواع جنس کیسه های تبلیغاتی

جنس کیسه پارچه اولین چیزی است که یک فرد باید هنگام سفارش دادن کیسه تبلیغاتی به آن دقت کند. به طور معمول وقتی اسم کیسه های خرید را می آوریم، تصویر کیسه های پلاستیکی به طور ناخودآگاه در ذهن ما نقش می بندد. خصوصا اگر در مورد خرید مواد غذایی صحبت کنیم چون در آن صورت بسیاری از افراد تنها انتخاب را نایلون پلاستیکی می دانند. اما اگر به این موضوع با ذهنی باز تر فکر کنیم می بینیم که انواع زیادی از کیسه های خرید وجود دارد که کیسه های پلاستیکی فقط یکی از این انواع است.

پیشنهاد می کنیم از صفحه چاپ کیسه پارچه ای دیدن فرمایید

تنوع زیاد این انواع ممکن است شما را گیج کند و نداند که کدام را باید انتخاب کنید. بنابر این باید هر کدام را بررسی کنید و از معایب و مزایای آنها مطلع شوید. سپس می توانید انتخاب مناسبی انجام دهید.

انواع جنس کیسه های تبلیغاتی

انواع کیسه ها و تاثیر آن ها بر محیط زیست

کیسه هایی که می توانند استفاده مجدد شوند یا زیست تخریب پذیر هستند، اثرات منفی کمتری بر محیط زیست خواهند گذاشت. در مقابل آن ها کیسه های پلاستیکی وجود دارند که روزانه میلیون ها کیسه پلاستیکی وارد طبیعت شده و باید برای تجزیه آن ها میلیون ها سال صبر کرد.

پس واضح است که اگر می خواهیم برای محیط زیست که محل زندگی ما است مفید باشیم و از آن مراقبت کنیم، بهتر است مواد آسیب زا را با مواد بی ضرر یا حداقل کم ضرر جایگزین کنیم. برای همین توصیه می شود تا حد ممکن از پلاستیک دوری کنید و آن را با کیسه های تجدید پذیر جایگزین کنید.

کیسه های پارچه ای تبلیغاتی

می توان از صحبت های ما تا اینجا نتیجه گرفت که کیسه های پارچه ای انتخابی دوست دار محیط زیست هستند و می توانند راهی برای مراقبت از طبیعت به ما اهدا کنند. همچنین این کیسه ها بسیار مقاوم هستند و برخلاف کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف، میتوان بار ها از آنها استفاده کرد.

همچنین این کیسه ها قابل شست و شو هستند و این قابلیت باعث برتری آن نسبت به کیسه های پلاستیکی می شود. مواد تشکیل دهنده این کیسه ها طبیعی هستند و می توان آنها را بازیافت کرد. همچنین این کیسه ها قابل تجزیه هستند و در طبیعت باقی نمی مانند.

این همه مزایا باعث شده تا شرکت های زیادی به فکر استفاده از کیسه های پارچه ای به عنوان راهی برای تبلیغات خود می افتند. کیسه های پارچه ای تبلیغاتی مثل یک بیلبورد سیار عمل می کنند که کسب و کار شما را در هر جایی تبلیغ می کنند.

یکی از مزایای چاپ کیسه پارچه ای تبلیغاتی مقاوم بودن این کیسه هاست. این مقاومت باعث می شود که با صرف هزینه کم برای مدتی طولانی تبلیغاتی برای برند شما در سطح شهر انجام شود. یمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می کند، شرکت چاپ سیلک جاوید است. پس همین حالا دست به کار شوید و کیسه پارچه ای اختصاصی خود را سفارش دهید.

باید اضافه کنم که در صورت استفاده از چاپ با کیفیت و مناسب و همچنین انتخاب پارچه ای مقاوم می توانید عمر کیسه های پارچه ای تبلیغاتی خود را بیشتر کنید. یکی از شرکت هایی که تضمین کیفیت عالی و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهند، شرکت چاپ سیلک جاوید است. بنابر این دست به کار شوید و کیسه پارچه ای اختصاصی خود را از طریق وب سایت این شرکت سفارش دهید.

کیسه های تبلیغاتی کاغذی

شاید شما نیز فکر می کنید که کیسه های کاغذی را به راحتی می توان تولید کرد. اما باید گفت که روند تولید کاغذ و کیسه های کاغذی روندی پیچیده می باشد که در آن از خمیر درختان برای ساخت کاغذ استفاده می شود. اما این درختان باید برای حداقل ۳ سال خشک شده باشند تا بتوان از آنها برای ساخت کاغذ استفاده کرد.

روند تولید کاغذ به این شکل است که ابتدا پوست درخت های خشک شده جدا می شوند و سپس درختان را در فشار و دمای زیاد به صورت خمیری می پزند. سپس کاغذ ها را شست و شو می دهند و رنگ می کنند. این کاغذ ها را برش می دهند و سپس به صورت کیسه های کاغذی در می آورند.

کیسه های پلاستیکی تبلیغاتی

کیسه های پلاستیکی یکی از گزینه هایی است که هر فروشگاهی به مشتریان خود ارائه می دهد. این کیسه ها بسیار ارزان قیمت هستند و برای تعداد دفعات کم می توان ا آنها استفاده کرد. همچنین این کیسه ها تجزیه پذیر نیستند. البته می توان آنها را بازیافت کرد اما بسیاری از افراد اهمیت زیادی به بازیافت نمی دهند.

این پلاستیک ها جنس های مختلفی دارند اما همگی از مواد نفتی ساخته می شوند. به همین دلیل تجدید پذیر نیستند و در روند تولید آن به طبیعت آسیب وارد می کنند. همین موضوعات باعث ایجاد نگرانی های زیادی در تمام دنیا شده است.

انتخاب درست

سالانه در سراسر دنیا هزاران تن پلاستیک تولید می شود. این پلاستیک ها توسط افراد زیادی مصرف و دور انداخته می شوند. بسیاری از افراد نیز به بازیافت کردن اهمیتی نمی دهند و به همین دلیل آن را انجام نمی دهند. بنابر این دولت ها و سازمان ها دست به کار شده اند تا ردپای پلاستیک را کمتر کنند و همچنین آسیب آن به محیط زیست را کاهش دهند. همین موضوع باعث شده که فرهنگ سازی بین مردم را شروع کنند.

در حال حاضر جایگزین های زیادی برای کیسه های پلاستیکی مطرح شده اند که عبارتند از کیسه های پارچه ای، کاغذی، جوت، کنفی و …. هر فرد می تواند بر اساس نیاز خود یکی از این انواع را تهیه کرده و از آن استفاده کند.

تهیه شده توسط شرکت جاوید چاپ

 

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *