مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری
انجام پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری مهندس صنایع کامپیوتر هوش مصنوعی عمران برق مکانیک مدیریت حسابداری موضوع بهترین زمان هزینه قیمت کیفیت لیسانس فوق لیسانس پروپوزال پرپوزال پوروپوزال سمینار آموزش تهران کرج قزوین
مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری
این موضوع یکی از موضوعات پیشنهادی matlabhome است.از طریق میل یا تلگرام یا تلفن با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۹۰۰۹۰۲۵۸ – matlab_net@yahoo.com
ارایه موضوع انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد کاربرد در با نرم افزار مطلب matlab حل مساله مدل دانلود فیلم آموزش فارسی رایگان پروپوزال پروپزال پرپزال سمینار سفارش انجام پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری رساله تز کاربرد استفاده دانلود رایگان آموزش فارسی عنوان موضوع سفارش پروژه دانشجویی کدنویسی برنامه نویسی کد کدینگ شبیه سازی پیاده سازی دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی جزوه کتاب مقاله کد مهندسی صنایع برق مکانیک عمران شبکه عصبی فازی داده کاوی خوشه بندی الگوریتم ژنتیک بهینه سازی کامپیوتر هوش مصنوعی شیمی معدن مدیریت حسابداری مالی صنعتی کشاورزی پاورپوینت پی دی اف PDF PPT Power Point چیست
و هزاران موضوع دیگر در matlabhome
matlabhome تنها سایت بدون واسطه با آموزش حضوری و فیلم آموزشی
بهترین کیفیت ، قیمت ، زمان
همچنین میتوانید با توجه به نیاز خود بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک نمایید
- انجام پروژه
- فیلم های آموزشی فارسی رایگان
- دانلود رایگان کدهای MATLAB
- پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری رایگان
- تدریس خصوصی دوره کلاس آموزش
- فایل آموزش کتاب جزوه رایگان
خانه متلب منبع رایگان فیلم های آموزشی به زبان فارسی
======================== عبارات =====================
کیفیت
====================== تکراری ها ====================
ارائه مدل موازینه هزینه ـ زمان ـ کیفیت با استفاده ازبرنامه ریزی آرمانی
ارائه مدل نظام آراستگی۵S در مدیریت واحد شهری در جهت نیل به مدیریت کیفیت
ارائه مدلی از عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری مدیریت کیفیت جامع در صنعت پلی اتیلن (مطالعه موردی: شرکت تولیدی لوله و اتصالات پلی اتیلن سمنان)
ارائه مدلی برای ارزیابی مدیریت کیفیت فراگیرTQMدر شرکت آب وفاضلاب استان تهران
ارائه مدلی برای افزایش کیفیت خدمات توسط اقدامات مدیریت کیفیت جامع درسازمان های خدماتی
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات وب سایت های دولت الکترونیکی از دیدگاه شهروندان
ارائه مدلی برای شناسایی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت وب سایت بر وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای رضایت و اعتماد مشتریان
ارائه مدلی برای فرآیند جامع تضمین کیفیت نرم افزار
ارائه مدلی به منظور ارزیابی فن کیفیت خدمات در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی تلفن همراه با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و فرآیند تحلیل شبکهای ANP
ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانک هابا در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند
ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان
ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویرشرکت بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی
ارائه مدلی به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکها، تلفیق مدل کانو و اهمیت عملکرد بر مبنای نظریه مجموعه های راف (مورد مطالعه: بانک صادرات)
ارائه مدلی تلفیقی به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکها با استفاده از تلفیق مدل کانوو اهمیت عملکرد بر مبنای نظریه مجموعه های راف
ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی داخل شهری با رویکرد سروکوال خاکستری (مورد مطالعه: خدمات اتوبوسرانی شهر یزد)
ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت سیستم های نرم افزاری برای مانیتورینگ پست های توزیع برق بااستفاده ازشبکه های بیزین
ارائه مدلی جهت بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بانک های شهر برازجان
ارائه مدلی جهت بهبود زمانبندی در محیط گرید با هدف افزایش سطح کیفیت سرویس
ارائه مدلی جهت سنجش کیفیت خدمات اتوبوسرانی درون شهری شیراز از دید مسافران
ارائه مدلی جهت شناسایی وتعیین ارتباط بین خواسته ها و الزامات کیفی مسافران درراستای افزایش کیفیت خدمات شرکت مترو با استفاده ازمدل DEMATEL مورد مطالعاتی: شرکت متروی تهران و حومه
ارائه مدلی جهت کنترل کیفیت و افزایش کارایی متدولوژی چابک در فرایند توسعه نرمافزار سازمانی
ارائه مدلی جهت مدیریت بهبود کیفیت سیستمهای تراکنش های الکترونیکی (تراکنش مالی سیستم بانکی)
ارائه مدلی در جهت ارتقا کیفیت خدمات مشتریان بانک سپه شهر اصفهان
ارائه یک مدل برنامه ریزی آرمانی خطی به منظور توسعه تکنیک بسط عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: صنعت آجر)
ارائه یک مدل ترکیبی مبتنی بر شش سیگما و کارت امتیازی متوازن برای افزایش کیفیتخدمات سازمان(مطالعه موردی در بخش توزیع برق )
ارائه یک مدل تلرانس دهی قطعات بمنظور کاهش هزینه های تولید و زیان کیفیت
ارائه یک مدل دینامیکی برای کوره قوس الکتریکی در حضور SVC به منظور کاهش مشکلات کیفیت انرژی و بهبود ولتاژ کوره در شبکه توزیع
ارائه یک مدل کاربردی جهت طراحی شناورهای اثر سطحی (با تاکید بر روشهای نوین مدیریت و کیفیت)
ارائه یک مدل کامپیوتری جامع جهت مدیریت کیفیت آب و تاثیرات آن بر روی میزان محصول دهی گیاهان مختلف
ارائهی یک مدل کیفیت درسیستمهای بانکداری الکترونیکی مطابق با استاندارد ISO/IEC9126
ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان
ارایه مدلی برای پیاده سازی استراتژی ها به کمک مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
ارایه مدلی به منظور برقراری ارتباط مابین مدیریت کیفیت فرایند ومدیریت کیفیت اطلاعات درزنجیره تامین
ارایه مدلی جهت شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تولیدات برون سپاری شده
ارتباط کیفیت زندگی کاری با بهره وری عملکرد معاونین ورزش بانوان دانسگاههای ایران براساس مدل اچیو
ارزشیابی و تضمین کیفیت در یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل تحلیل اهمیت – عملکرد
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی مدیریت کیفیت سازمان فنی و حرفه ای استان یزد با استفاده از مدل کرکپاتریک
ارزیابی تاثیرکیفیت عملیاتی فنی وتصویرذهنی برکیفیت خدمات درک شده ورضایت مشتری (مطالعه موردی شرکت داروی براساس مدل گرونوس)
ارزیابی خصوصیات کیفیتی معماری سازمانی با استفاده از مدلهای کیفیتی نرم افزار
ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات بخش خصوصی دامپزشکی با استفاده از مدل SERVQUALمطالعه موردی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی
مدل کیفیت نرم افزار برای محاسبه کیفیت درطول فرآیند توسعه نرم افزار با استفاده ازشبکه های بیزی
به کارگیری روش تاگوچی در مدلسازی کیفیت سطح و سایش ابزاردر تراشکاری فولادهای میکرو آلیاژی
بهبود فرایند براساس همکاری بین مدلهای کیفیت و برنامه ریزی استراتژیک
پیاده سازی مدل تعادلی سازمانی در شرکتهای مترو برای ارتقاء کیفیت خدمات مسافری
پیشنهاد الگوی ادغام مدل های بهبود کیفیت: رویکردی به مشتری مداری در آموزش عالی
پیشنهاد مدلی سلسله مراتبی از سیستم اطلاعاتی کیفیت
پیشنهادیک مدل صف بندی برای تضمین کیفیت سرویس درشبکه هوشمند
تاثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده بر کیفیت ماده غذایی و مدلسازی فرایند تنفس براساس مدل میکائیلیس – منتن
تاثیر کیفیت ادراک شده و وفاداری بر انتخاب برند نوشابه: کاربرد مدل های اقتصاد سنجی خرد
تاثیرادراک کیفیت خدمات در رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل گرون روز
تأثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانکها با استفاده از مدل سروکوال ومدل بی اس کیو
تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مدل پیشنهادی شاخص رضایت مشتری (CSI) مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان
اخلاق درکسب وکاروارائه رویکردی نو به مدیریت کیفیت جامع براساس مدل طبقه بندی فرآیندی APQC PCF
ادراکات مشتریان بانکی پیرامون ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک بر مبنای مدل کیفیت – خدمات
ارائه روش مناسب جهت پیاده سازی مدل شاخص کیفیت سازه ای در خطوط راه آهن ایران
ارائه مدل آموزشهای ارتقاء ایمنی حمل ونقل به منظور افزایش کیفیت زندگی کاری رانندگان حمل ونقل عمومی استان آذربایجان شرقی
ارائه مدل ارزیابی کیفیت خدمات در صنعت تولید نرم افزار مالی بر مبنای مدل تلفیقی پاراسورامان و ISO 9126
ارائه مدل تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
ارائه مدل جهت بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی حلقه های کنترل کیفیت
ارائه مدل زنجیره تأمین با رویکرد سود وکیفیت محصولات تولیدی با در نظر گرفتن دسته بندی مواد واپراتور
ارائه مدل سیستم کنترل کیفیت برای پروژه های سازمان های تحقیقاتی دفاعی
ارائه مدل کاربردی جهت ارزیابی کیفیت برنامه ریزی پروژه
ارائه مدل کیفیت خدمت برنامه وفاداری مشتریان بانک
رویکرد سیستمی حل مسئله کیفیت با استفاده از مدل TQM مطالعه موردی : شرکت سایپا در سال ۸۳
رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری در تبیین تاثیر سرسختی روانشناختی بر کیفیت زندگی با میانجیگری تمایزیافتگی
رویکرد های استراتژیک، مدیریت کیفیت و متغیرهای طراحی سازمان: ادغام آنها در یک مدل اقتضایی
رویکردی جهت تدوین استراتژی با بکارگیری مدل تعالی کیفیت اروپایی FQFD
رویکردی نوین به فناوری اطلاعات سلامت با تاکید بر کیفیت و هزینه خدمات درمانی (ارائه مدل و معیار اندازه گیری )
سنجش رضایتمندی مشتری از کیفیت محصول / خدمات بر اساس مدل کانو
سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از مدل کانو-سروکوال
سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعبه دهدشت
سنجش ساختار سیستم های کنترل کیفیت با استفاده از مدل پیوندی (فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ـ برنامه ریزی آرمانی)
سنجش شاخصهای ذهنی و عینی تشکیل دهنده کیفیت محیط براساس معیاررضایتمندی معرفی مدل سنجش رضایتمندی مسکونی Robert W.Marans
سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک ملی شهرستان مهاباد(با استفاده از مدلکانو)
سنجش و بهبود کیفیت خدمات بانک: رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: بانک صادرات)
شاخص های ارزیابی کیفیت در مدل اعتبار سنجی در سطح آموزش عالی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد کارکنان بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی (رهیافت مدل کیفیت جامع و تحلیل سلسله مراتبی)
شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات Online در پذیرش مدلهای کسب و کار الکترونیکی
شناسایی مدل سرامدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر کیفیت ساخت و ساز ساختمان های بتنیدر ایران بر اساس مدل هزینه یابی کیفیت P-A-F
شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر کیفیت ساخت و ساز ساختمان ها در ایران بر اساس مدل هزینه یابی کیفیت P-A-F
ضرورت توجه به تکنیک استعاره ای زالتمن در مدل گسترش عملکرد کیفیت جهت شناسایی نیازهای حقیقی مشتریان
ضرورت طراحی مدل ارزشیابی کیفیت در آموزش عالی علمی کاربردی
طراحی و ارائه یک مدل تامین پهنای باند اپراتور مجازی با در نظر گرفتن پارامترهای کیفیت سرویس کاربران در شبکه های مخابرات سیار
طراحی و تبیین مدل ارتقای بهره وری نیروی انسانی براساس مدیریت کیفیت جامع بامیانجی گری فناوری اطلاعات
طراحی یک مدل زنجیره تامین پویا برای محصولات کشاورزی با توجه به کیفیت محصول
عارضه یابی کیفیت خدمات با استفاد از مدل Systra_sq و تعیین میزان شکاف آن با چشم انداز ۱۴۰۴ ه.ش (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان)
عارضه یابی واحدهای صنعتی بر مبنای مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
عوامل موثر برکیفیت افشاء وشفافیت درگزارشگری مالی براساس مدل معادلات ساختاری درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران
کنترل کیفیت فرآیندهای چند متغیره خودهمبسته بر پایه نمودارهای کنترل بی نیاز از مدل
کیفیت ارائه خدمات و تعیین شاخص های رضایتمندی مراجعین مراکز قضایی با تلفیق مدل های سروکوآل و جانسون
کیفیت خدمات الکترونیک با استفاده از مدل ای کوآل (E-QUAL) مطالعه موردی : راه آهن جمهوری اسلامی ایران
کیفیت خدمات و مدلهای سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت خدمات
کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری
کیفیت شیمیایی منابع آب زیرزمینی استان کرمانشاه وارائه مدل کیفی آب با نرم افزار GIS(مطالعه موردی روستاهای شهرستان سنقر)
لزوم حرکت سازمانهای ایرانی به سمت \\\”مدلهای نتیجه گرا\\\” در سیستمهای مدیریت کیفیت و ارائه یک مدل مدیریت کیفیت نتیجه گرا
متدولوژی برای بکارگیری همزمان مدیریت استراتژیک و مدل تعالی کیفیت اروپایی
مدل ارزیابی عملکرد اینترنتی زنجیره تأمین الگویی برای بهبود کیفیت خدمات پستی نوین در کشور
مدل ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی بر اساس Servqual اصلاح شده؛ مورد مطالعه فرودگاه بین المللی مهرآباد
مدل بلوغ در مدیریت تکاملی کیفیت خدمات الکترونیکی فناوری اطلاعات
مدل پارادایمی پدیده کیفیت گرایی به عنوان یکی از دارایی های نامشهود سازمانی مورد بررسی : شرکتهای قطعه ساز صنعت خودرو کشور
مدل پیشنهادی برای جذب مشتریان هتل با توجه به کیفیت محیط فیزیکی و ارزش هایسودگرایانه و لذت جویانه
مدل تحلیلی ارزیابی کمی کیفیت سازه های بتنی در پروژه های عمرانی
مدل ترکیبی فرایند تحلیل سلسله مراتبی- برنامه ریزی آرمانی برای سنجش ساختار سیستم های کنترل کیفیت در سازمان های خدماتی
مدل تعمیم یافته هارمونیکی برای سنتز با کیفیت بالای گفتار
مدل رگرسیون خطی دبی با هدایت الکتریکی(EC)وموادمحلول(TDS)جهت مدیریت کیفیت آب دردوایستگاه هیدرومتری سد قشلاق سنندج
مدل روند تغییرات کیفیت آبخوان زیر زمینی دشت کازرون
مدل ساختار علیت تاثیر مولفه های e-CRM کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتری و تبلیغ توسط مشتری در صنعت بانکداری مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان تهران
مدل سازی فراکتالی شاخص کیفیت سنگ (RQD) الگویی مناسب جهت توصیف کیفی سنگها
مدل سازی آماری و بررسی آماری پارامترهای موثر بر کیفیت و کمیت پودر گوجه فرنگی تولید شده توسط دستگاه خشک کن پاششی در مقیاس صنعتی
مدل سازی اثرات آشوب جوی بر کیفیت پرتو لیزر و محاسبه ضریب کیفیت پرتو
مدل سازی اثرات خشکسالی بر کیفیت شیمیایی آب چاه های روستایی منطقه کشف رود دشت مشهد ۸۹-۱۳۸۶
مدل سازی اثرات مقیاس و منطقه بندی با تاکید بر اصلاح مشکل واحدهای فضایی (MAUP) (مطالعه موردی: بررسی کیفیت زندگی شهر مراغه)
مدل سازی بارهای خانگی هارمونیک زا به منظور مقایسه کیفیت توانی
مدل سازی تاثیر پارامترهای ماشینکاری بر کیفیت سطح سوراخ در فرایند سوراخکاری آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ به روش سطح پاسخ
======================== عبارات =====================
کیفیت
====================== تکراری ها ====================
بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)
بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطحوفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)
بررسی تأثیر کاربری اراضی بر پارامتر کیفیت آب توسط مدلهای رگرسیونی OLSو GWRمطالعه موردی: زیر حوزههای آبخیز شهرستان شیراز
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر اساس ابعاد ۵گانه مدل سروکوال بر رضایت شغلی کارکنان درصنعت بانکداری (مورد مطالعه: شعب بانک مسکن در استان مازندران)
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل سروکوال مطالعه موردی: بانکهای صادرات استان کردستان
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری QWL بر کیفیت زندگی کارکنان بانکهای تجاری شهرایلام بر اساس مدل والتون
بررسی تأثیرات بار آلودگی نقطه ای بر کیفیت آب در حوزه آبریز سدلتیان به کمک مدل QUAL2E
بررسی تئوری پارامتر نیتروژن در نرم افزارهای مدلسازی کیفیت آب مخازن سدها
بررسی تطبیقی مدلهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی
بررسی تغییرات کیفیت آب رودخانه خور خوره چای – سد مخزنی سنته د رحالت پایدار- بااستفاده از مدل ریاضی BATHTUB
بررسی تغییرات کیفیت آب رودخانه خورخوره چای- سد مخزنی سنته در حالت پایدار- با استفاده از مدل ریاضی BATHTUB
بررسی تغییرات کیفیت آب کشاورزی آبخوان دشت اندیمشک با استفاده از نرم افزار Gisوارائه راهکارهای مدیریتی بهبود کیفی با استفاده از مدل Swot
بررسی جامع در مدلهای مرجع یا پرکاربرد ارزیابی کیفیت سود: مدلهای دی آنجلو، تعدیل شده جونز و دیچاو و دچاو
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
بررسی رابطه ی بین کیفیت افشا و محافظه کاری حسابداری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران با تاکید بر بکارگیری مدل باسو
بررسی سنجش اثربخشی برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت در کیفیت ت معلمان مقطع متوسطه ناحیه (۱) شهر همدان با تأکید بر مدل کرک پاتریک
بررسی شاخص های کیفیت زندگی شهر یدر شهر نور با استفاده از مدل معادلات ساختاری نمونه موردی شهر نور
بررسی شاخص های کیفیت زندگی شهری جهت ارتقاء پایدار سطح رضایت مندی شهروندان، به روش مقایسه تطبیقی محلات مسکونی کلانشهرها و با استفاده از مدل ANP، نمونه موردی: کلانشهر تبریز
بررسی عوامل اجتماعی –اقتصادی مرتبط با گرایش مدیران سازمانهای دولتی به تفکر مدل اروپایی مدیریت کیفیت فراگیر
بررسی عوامل مؤثر بر تصور کارکنان شرکت کاله از عدالت سازمانی درچارچوب ابعاد رضایت شغلی بر اساس مدل کیفیت خدمات
بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری کارکنان دستگاه های دولتی شهر کنگان بر اساس مدل کیفیت زندگی کاری والتون
بررسی عوامل موثر بر کیفیت سود با استفاده از مدل تصمیم گیری با معیار چندگانه
بررسی فرایند مهندسی نیازمندیها، مدل ها و ابزار ها، به منظور بکارگیری صحیح آن در جهت بهبود کیفیت سیستم خروجی
بررسی کیفیت آب اروند با استفاده از شاخصTrixو مدل WASP
بررسی کیفیت آب خروجی تالاب بامدژ با کاربرد مدل PREWET
بررسی کیفیت آب در حوضه رودخانه گرگانرود به کمک مدلQUAL2K
بررسی کیفیت آب رودخانه پسیخان با استفاده از مدل CE-QUAI-W2 در مورد پارامترهای نیترات و فسفات و مقایسه نتایج حاصل از شبیه سازی با نرم افزار MIKE11
بررسی کیفیت آب رودخانه پسیخان با استفاده از مدل CE-QUAl-W2 در مورد پارامترهای نیترات و فسفات و مقایسه نتایج حاصل از شبیه سازی با نرم افزار WASP
بررسی کیفیت آب رودخانه کارون با استفاده از مدل کامپیوتری WASP6
بررسی کیفیت آب رودخانه کر با استفاده از مدل WASP
بررسی کیفیت آب سطحی محدوده مجتمع مس سرچشمه با استفاده از مدل WQI
بررسی کیفیت آب نهر مالح با کاربرد مدل prewet و شاخص WQI
بررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال
بررسی کیفیت خدمات آموزشی بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی دبیرستانهای دخترانه شهرستان آمل
بررسی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعان مناطق شهری با بهره گیری از مدل سروکوآل (مطالعه موردی:خدمات مناطق شهرداری مشهد)
بررسی کیفیت خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی وزیباسازی مدارس براساس مدل سروکوال مطالعه موردی: طرح هجرت شهرستان زنجان
بررسی کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت مشترکین برق با استفاده از مدل ایکوآلE-QUAL
بررسی کیفیت خدمات اینترنت بانک و رابطه آن با رضایت مشتری با استفاده از مدلE-A-S-QUAL (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین شهر ایلام)
بررسی کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بیمه تامین اجتماعیبراساس مدل (سروکوال)
بررسی کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال مهااده موردی: بانک ملی کهرستان دایان
بررسی کیفیت خدمات سازمان بورس منطقه ای فارس با استفاده از مدل SYSTRA – SQ
بررسی کیفیت خدمات سامانه اتوبوس های تندرو (BRT) با استفاده از مدل SERVQUAL (نمونه موردی خط ۳ سامانه اتوبوسهای تندرو (BRT) کلانشهر تهران)
بررسی کیفیت خدمات گردشگری مقصد در چارچوب رضایت گردشگر با استفاده از مدل سروکوال
بررسی کیفیت رودخانه کارون در بازه گرگر با کاربرد مدل ریاضی QUAL2E
بررسی کیفیت زندگی با استفاده از مدل EP یا پتانسیل محیطی(مطالعه موردی: منطقه ۴ شهر رشت)
بررسی کیفیت مخزنی سازند ایلام و مدلسازی استاتیک آن در یکی از میادین فروافتادگی دزفول
بررسی مدل تلفیقی مهندسی ارزش و گسترش کارکردهای کیفیت QFD
بررسی مدل چند سطحی ارزیابی کیفی تأمین کنندگان با رویکرد کیفیت کالاهای خریداری در پروژه های آب و فاضلاب
بررسی مدل سه بعدی حجم شیل در تعیین کیفیت مخزنی یکی از میادین گازی شمال شرق کشور به وسیله نرم افزار petrel
بررسی مدل سه بعدی حجم شیل در تعیین کیفیت مخزنی یکی از میادین نفتی زاگرس
بررسی مدلهاو رویکرد های ارزیابی کیفیت خدمات در موسسات آموزش عالی
بررسی مدلهای تعیین شاخص کیفیت هندسی خطوط راه آهن
بررسی مدیریت کیفیت درسیستم راه آهن کشور(مدل کیفیت خدمتServqual
بررسی مقایسه ای تکنیکهای محاسباتی نرم برای مدل کردن کیفیت نرم افزار
بررسی مقایسه ای مدل رگرسیونی و مدل معادلات ساختاری مبتنی بر PLS برای مدلسازی ابعاد کیفیت خدمات پارکها و فضای سبز شهری
بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو
بررسی و ارائه مدل مناسب برای شاخص کیفیت روسازی خطوط ریلی ایران
بررسی و ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک داری الکترونیک با استناد به مدل سروکوال
بررسی و ارزیابی مدلهای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در صنعت برق
بررسی و توسعه مدل شاخص کیفیت جهت خطوط بتنی در راه آهن
بررسی و مطالعه تطبیقی مدلهای مختلف سنجش کیفیت زندگی به منظوردستیابی به اصول طراحی پایداردربافت های مسکونی
بررسی و میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی بر مدیریت کیفیت جامع بر اساس مدل گاروین (مطالعه موردی کلیه شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان)
بررسی وارزیابی کیفیت منظر فضای شهری با استفاده از مدل ANP نمونه موردی:(منطقه ۱کرمان)
بررسی، تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مدلهای ارایه شده در زمینه سیستم اطلاعاتی کیفیت
تلفیق مدل دروازه مرحله و رویکرد بالا به پایین و پایین به بالای استراتژی عملیات در مدیریت کیفیت پشتیبان تولید
تلفیقی ازمدیریت ارتباط با مشتری crm و مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD برای بهبود رضایت مشتریان موردمطالعه: مشتریان بانک تجارت یزد
توانایی مدلQUAL2K در شبیه سازی کیفیت آب رودخانهها(مطالعه ی موردی: رودخانه ی بشار یاسوج)
توسعه مدل بازرسی کیفیت صنایع نگهداری و خدماتی
توسعه مدل بکارگیری TRIZ در سازمان ها با رویکرد مدیریت کیفیت و بهبود مستمر
توسعه مدل کیفیت خدمات داخلی در یک سازمان خدماتی
توسعه و بکارگیری یک مدل برای تدوین و رتبه بندی استراتژی ها درسازمانهای آموزشی بر مبنای معیارهای مدل تعالی کیفیت اروپایی بابکارگیری تکنیک تاپسیس (TOPSIS)
تهیه مدل هیدروشیمیایی معکوس از رفتار متقابل رودخانه زهره و تشکیلات زمین شناسی و تأثیر آن بر کیفیت رودخانه
تهیه نقشه پتانسیل بیابانزایی شهرستان تفت از دیدگاه کیفیت اقلیم با استفاده از مدل IMPDA
جایگاه و نقش عامل «کیفیت و پاسخگویی به شهروندان» در مدل اقتضایی «حرکت سرامد»
چهارچوبی برای مدلسازی و ارزیابی صوری ویژگیهای معماری نرمافزاربا تاکید بر ویژگیهای کیفیتی
خودارزیابی عملکرد شرکت سهامی آب منطقه ای سیستان و بلوچستان بر اساس مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت با رویکرد پرسشنامه
خودارزیابی عملکرد شرکت سهامی آب منطقه ای سیستان و بلوچستان براساس مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت با رویکرد پرسشنامه
دسته بندی نیازهای مسافران و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت حمل و نقل جاده ای با استفاده از ترکیب مدل های SERVQUAL و KANO
رتبه بندی بانک های شهر یاسوج بر اساس کیفیت خدمات با استفاده از مدل TOPSIS
رتبه بندی و ازیابی عوامل مؤثر بر کیفیت اینترنت سیار اپراتورهای تلفن همراه به کمک مدلیابی معادلات ساختاری
روش نوین توسعه مدل آماری جهت کنترل کیفیت پساب صنعتی
روشهای مدلسازی کیفیت هوا
روشی سریع برای بهبود کیفیت تصاویر رادیوگرافی سفالیک دیجیتال با استفاده از مدلهای ترکیبی و تصحیح ضریب گامای محلی بر اساس کانتورهای نگاشت گاما
نقاط ضعف و قوت نظام مدیریت کیفیت ایزو ۱۰۰۹و مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مقایسه این دو مدل
نقش سرکوب مالی در کیفیت اثرات سیاست پولی بر اساس مدل DSGE
نقش کار تیمی در گسترش توانمندیهای فردی و بهبود کیفیت فرایندهای سازمانی ارائه یک الگو بر اساس مدل ارزشیابی CIPP
نقش کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مراجعان شهرداری های شهر مشهد بر اساس مدل کیفیت جامع گاروین
نگهداری بهره ور فراگیر TPM و مدل های تلفیقی آن با فنون و نظام های کیفیت
هم افزایی مدل بلوغ قابلیت (CMMI) و سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 در مدیریت کیفیت پروژه
همراستا سازی مدل تعالی کیفیت اروپایی و استراتژی سازمان با فرهنگ در راستای بهبود سازمان
یک مدل ترکیبی بهبود کیفیت سرویس در شبکه های سرویس متمایز
ارزیابی کیفیت آموزشهای فنی و مهندسی براساس مدل مقیاس کیفیت خدمات SERVQUAL
ارزیابی کیفیت پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر شیراز جهت استفاده مجدد در آبیاری کشاورزی با استفاده از مدل CWQI
ارزیابی کیفیت حس مکان مراکز خرید مدرن با تأکید بر مؤلفه های مدل مکان پایدار (مورد مطالعه: مرکز خرید تیراژه تهران)
ارزیابی کیفیت خدمات بانک با استفاده از مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملت با استفاده از مدل سروکوال(مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان دزفول)
ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر براساس مدل سروکوال در سال ۱۹ از دیدگاه بیماران ، همراه بیمار ،کارکنان و فراگیران و ارائه راه کارهایی جهت بهبود آنها
ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ، از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل: با استفاده از مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی مبتنی بر اتوبوس در شهر نیشابور از دیدگاه شهروندان با استفاده مدل Servqual
ارزیابی کیفیت خدمات درمانی با استفاده از مدل HSQ و FUZZY TOPSIS مطالعه موردی: یکی از بیمارستان های تامین اجتماعی شهر تهران
ارزیابی کیفیت خدمات درمانی بیمارستان شهید فیاضبخش با استفاده از مدل شکاف توسعهیافته خدمات
ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری براساس مدل تحلیل شکاف (Gapanalysis)
ارزیابی کیفیت خدمات مالیاتی اداره کل امور مالیاتی اصفهان براساس مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت زیست پذیری محله چرچره در همدان با استفاده از مدل استراتژیک SFAS
ارزیابی کیفیت سیستم کاربردی B2B با استفاده از مدل B2BAQM مطالعه موردی : پورتال ایساکو
ارزیابی کیفیت نظام آموزشی بیمارستان بقیه اله (عج) بر اساس مدل تعالی مالکولم بالدریج
ارزیابی مدرسان قبل و حین اجرای آموزش با هدف ارتقاء کیفیت و اثر بخشی دوره ها (ارائه یک مدل و چک لیست ارزیابی و راهنمای مربوطه)
ارزیابی و مدلسازی کیفیت آب رودخانه کُر با استفاده از رویکرد شاخصگذاری
ارزیابی وبهبود کیفیت خدمات درجاذبه های تاریخی ازطریق مدل ادغامی Histoqual ، KanoوQFD مطالعه موردی ارگ قدیم راین
ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز
استراتژی بهبود رقابت پذیری کیفیت خدمات با استفاده از مدل سروکوال جهت اندازه گیری شاخص شکاف کیفی خدمات
استفاده از QUAL2K برای مدل سازی کیفیت آب رودخانه کر در پایین دست سد درودزن
استفاده از شاخص AQI در بررسی تعیین آلاینده شاخص هوای کلان شهر تهران در دهه گذشته و پهنه بندی مکانی کیفیت هوای آن بر اساس مدلسازی GIS
استفاده از شبکه های بیزی در مدلسازی کیفیت نرمافزار
استفاده از مدل سروکوال در ارزیابی کیفیت خدمات
استفاده از مدل کیفیتی IEEE جهت تحلیل خصوصیات کیفیتی معماری سازمانی مطالعه موردی:سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد
استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس براساس مدل هوشین کانری
افزایش کیفیت سیستم های تبدیل گفتار مبتنی بر مدل GHM و GMM
امکان سنجی بهبود کیفیت مدل ارتفاعی رقومی حاصل از نقشه و ارزیابی مراحل و روشهای موجود
امکانسنجی و ارزیابی کاربرد مدل تجارت کیفیت آب در ارتقای مدیریت کیفی منابع آب
اندازه گیری ، مقایسه و رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات بانکداری و تأثیر آن بر سنجش میزان رضایت (ادراکات و انتظارات) مشتریان در بانک سپه اهواز براساس مدل سروکوال
WASP بررسی اثرات منابع آلاینده بر کیفیت آب رودخانه کر بوسیله مدل ۶
مدلهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک ،چالشها و فرصتها(پیرامون بانک سپه)
مدلهای کیفیت سرویس در شبکه های سیار موردی
مدلی برای مدیریت پروژه های تکامل کیفیت خدمات الکترونیکی فناوری اطلاعات
مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
مدیریت کیفیت آب در رودخانه زرجوب گیلان: ارائه یک مدل رفع اختلاف غیرقطعی
مدیریت کیفیت آب رودخانه با استفاده از مدل های تجارت مجوز تخلیه بار آلودگی و رفع اختلاف
مدیریت کیفیت آب رودخانه بر اساس چند آلاینده شاخص با استفاده از مدلهای تجارت مجوزهای تخلیه بار آلودگی و رفع اختلاف
مدیریت کیفیت جامع و مدیریت تحول سازمانی در بخش دولتی (مدل کاربردی ویژه مدیران کیفیت)
مدیریت کیفیت جهانی شده و ضرورت مدل مثلث جهان رقابت: راهبردی برای پیوستن ایران به WTO
مدیریت مستمر ارزش (مدلی نو حاصل از تلفیق مهندسی ارزش و مدیریت کیفیت فراگیر)
مروری بر ادبیات کیفیت گزارشگری مالی و مدل های اندازه گیری آن
مطالعه پارامترهای فرایند جوشکاری و اثر آنها بر روی کیفیت جوش بوسیله مدلسازی ریاضی
مطالعه مروری مدل های کیفیت خدمات بانکی
معرفی سیستم اطلاعاتی کیفیت و ارائه مدلی جهت پیاده سازی آن با کمک استراتژی های پورتر (مطالعه موردی:هتل ارس مشهد)
معرفی عامل درجه فشردگی به عنوان معیار کیفیت خاک در مدل های برآورد بیابانزایی
معرفی مدل بلوغ قابلیت (CMM) به عنوان سیستم مدیریت کیفیت در تولید نرم افزار
معرفی نرم افزار WASP بعنوان مدلی برای شبیه سازی کیفیت آب رودخانه
معرفی و کاربرد مدل QUAL2K جهت شبیه سازی کیفیت آب رودخانه ها
معیاری جدید برای تشخیص میزان افت کیفیت تصاویر در مدلهای با مرجع بر اساس ویژگیهای محلی و مشابهت های ساختاری
مفاهیم مدلها و رویکردهای کیفیت در برنامه درسی آموزشی عالی
مقایسه افزایش کیفیت مقاطع لرزه ایی به روش های بر انبارش سطح پراش مشترک مبتنی بر مدل و سطح بازتاب مشترک
مقایسه تحلیلی مدلهای کیفیتی سیستمهای نرم افزار
مقایسه کیفیت خدمات بانکداری دربانکهای خصوصی و دولتی از دیدمشتریان با کمک مدل سروکوال مطالعه موردی شهرستان سمنان
مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری بیومواد بیوالکتریک مهندسی کنترل بالینی ماشين هاي الكتريكي مهندسی رباتیک هوش ماشین مهندسی سيستمهاي انرژي مايكرويو نوري مهندسی عمران و معماری مهندسی خاک و پي رودخانه مهندسی سازه هيدروليکي دريايي مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری مهندسی آب ووووو فاضلاب مهندسی زلزله ژئوتکنیک مهندسی سواحل، بنادر و سازههای دریایی مهندسی هوا فضا مهندسی نساجی مهندسی کشاورزی مهندسی شیمی مهندسی پزشكي مهندسی هسته ای مهندسی معدن مدل های مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری مهندسی نفت مهندسی متالورژی مهندسی کاربرد در رشته ها حسابداري رشته اقتصاد رشته آمار رشته رشته ادبيات تاریخ آموزش ابتدایی رشته تغذیه برنامه ریزی درسی رشته تربيت بدني بهداشت حرفه ای رشته ارتباطات تاسیسات آبیاری رشته جغرافیا جامعه شناسی علوم اجتماعی رشته سرامیک جوشکاری رنگرزی رشته حقوق فلسفه روانشناسی معارف اسلامی رشته داروسازی گیاهپزشکی رشته دندانپزشکی دامپزشکی دامپروری رشته فیزیک ریاضیات زبان انگلیسی رشته نقشه کشی صنعتی زیست زمین شناسی رشته صنایع مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری دستی غذایی شیلات رشته آبخیزداری طراحی صنعتی فرش رشته علوم آزمایشگاهی منابع طبیعی رشته علوم اجتماعی تربیتی سیاسی رشته خاکشناسی مهندسی مواد – متالوژی صنعتی رشته هنر و گرافيك موسیقی رشته کتابداری کارآفرینی مدل های مدیریت کنترل کیفیت پایان نامه ارشد دکتری دانشگاه تهران صنعتی شریف امیرکبیر علم صنعت اصفهان مشهد مازندران گیلان اهواز یزد تیبریز ارومیه
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.