اقامت در متل قو

 

متل قو شهری در مجاورت دریای خزر است. این شهر ساحل‌های ماسه‌ای زیبایی را دارد. گشت و گذار در این شهر که چند سالی سلمان‌شهر نام گرفته است روزهای زیادی را لازم دارد. متل قو شهریست که میان چالوس و تنکابن قرار گرفته است.

سلمان‌شهر ارتفاعات جنگلی نیز برای گشت و گذار و تفریح مسافران خود دارد. جنوب این شهر ییلاقات زیبایی قرار گرفته است. اقامت در این شهر برای مسافران اهمیت زیادی دارد. برای اقامت و رزرو اقامتگاه باید به سایت جاباما مراجعه کنید. این سامانه آنلاین مرجع انواع اقامتگاه در متل قو شده است.

دسترسی به متل قو

 

برای رسیدن به متل قو از مسیرهای مختلفی می‌توانید استفاده کنید. جاده چالوس، جاده هراز، اتوبان قزوین به رشت وراه‌هایی است که برای رفتن به متل قو می‌توانید انتخاب کنید. جاده چالوس از شهر کرج شروع خواهد شد و پایان جاده شهر چالوس است. رسیدن به چالوس خبر نزدیک شدن شما  به متل قو را اعلام می‌کند.

اگر مسیر اتوبان قزوین به رشت را برای رفتن به متل قو انتخاب کرده باشید از شهرهایی مانند رشت، لاهیجان و رامسر عبور خواهید کرد. سومین مسیر برای رسیدن به متل قو جاده هراز است. مسیر هراز کمی با دو مسیر قبلی فاصله دارد و مسافت شما کمی بیشتر خواهد شد.

ابتدای جاده هراز شهر فیروزکوه خواهد بود. این جاده چند تونل دارد و با رسیدن شما به شهر محمودآباد بوی دریا را احساس خواهید کرد. اگر مسیر هراز را برای متل قو انتخاب می‌کنید با گذشتن از چند شهر به سلمان‌شهر خواهید رسید.

 

جنگل دانیال

 

متل قو جاذبه‌ گردشگری طبیعی زیاد دارد. یکی از این جاذبه‌ها جنگل دانیال است. انتهای این جنگل به یک غار خواهید رسید. غاز جنگل دانیال یکی از عجیب‌ترین غارهای ایران معرفی شده است. جنگل دانیال برای یک جنگل‌نوردی انتخاب خوبی خواهد بود.

روستایی که جنگل در آن قرار گرفته است روستای دانیال است. این روستا شما را به سمت یک جنگل سرسبز راهنمایی خواهد کرد. مسیر جنگل دانیال از درختان متنوعی پوشیده شده است. گشت و گذار و تفریح یک روزه در این جنگل برای شما لذت بخش خواهد بود. علاقه‌مندان به جنگل‌نوردی یا طبیعت‌گردان ساعات خوشی را در این جنگل سپری خواهند کرد. در اطراف این جنگل شما می‌توانید یک ویلا اجاره کنید تا از هوای خوب و منظره زیبا بهره ببرید.

 

 

 

 

 

رسیدن به جنگل دانیال زمان زیادی نخواهد برد. انتهای روستا یک پل چوبی دارد. بعد از این پل مسیر خاکی و ناهمواری شروع خواهد شد. طول این مسیر زیاد نیست. پل چوبی تقریبا ۲ کیلومتر با ورودی جنگل فاصله دارد. قبل از رسیدن به شیب جنگل شما باید وارد یک جاده فرعی شوید.

آخرین ویلا نشانه این است که شما باید از ماشین پیاده شده و بقیه مسیر را پیاده طی کنید. مسیر جنگل دانیال دامنه‌های سرسبزی دارد. کمک از راهنمای محلی برای شما لازم است. یافتن این جنگل زیبا بدون راهنمای محلی و بومی شاید برای شما کمی سخت باشد. مسیر جنگل هیچ تابلو و علامت راهنما ندارد.

 

رزرو اقامتگاه در متل قو

 

سایت جاباما اقامتگاه‌های فراوانی در متل قو (سلمان‌شهر) دارد. جاباما در این شهر کلبه جنگلی ، ویلا، هتل، سوئیت و آپارتمان برای اجاره به مسافران در نظر گرفته است. این اقامتگاه‌ها امکانات مناسبی برای مسافران دارد. این امکانات را در جاباما قبل از رزرو آنلاین آن می‌توانید مشاهده کنید.

جاباما برای شما پیشنهادهای خوبی در زمینه اقامتگاه دارد. این سامانه آنلاین کمک بزرگی به منظور یافتن یک اقامتگاه خوب با قیمت مناسب برای شما خواهد بود. تمامی اقامتگاه‌هایی که جاباما برای رزرو متل قو برای شما پیشنهاد می‌دهد منظره جنگل، دریا، برکه ورا دارد.

 

برج‌های دوقلو

 

برج‌های تجاری متل قو به نماد این شهر تبدیل شده است. این برج‌ها از اطراف شهر نیز به راحتی قابل دیدن هستند. این برج‌ها خود به تنهایی یکی از جاذبه‌های این شهر است. این دو برج ۲۵ طبقه دارد و به تازگی برج سومی نیز به آن اضافه شده است.

این برج‌ها با نام الماس قوی خاورمیانه شناخته شده است و تمامی برند‌های معروف را در خود جمع کرده است. این برج‌ها کنار ساحل دریای خزر شبیه به الماس می‌درخشد. اگر از طبیعت‌گردی در شهر خسته شده باشید برای یک گشت و گذار چند ساعته گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

برج‌های چند قلو یک مرکز تجاری است. این برج‌ها تقریبا ۳۰۰ واحد تجاری دارند. قسمتی از این برج‌ها هتلی لوکس و بسیار شیک است. چند سالن ورزشی نیز در این ۲ برج گنجانده شده است که ترافیک زیادی را ایجاد کرده است. برج، ساحلی اختصاصی برای ارائه تفریحات آبی به مسافران و گردشگران دارد. تمامی این موارد باعث شده سالانه تعداد زیادی گردشگر به این شهر سفر داشته باشند. چند پنت هاوس نیز در این برج‌ها تعبیه شده است و در شب با نورپردازی‌هایی که دارد خودنمایی خواهند کرد.

  مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه

چند سالی می‌شود که بسیاری کارها به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. رزرو آنلاین اقامتگاه را نیز باید  در زمره این خدمات گنجاند. جاباما میان سایت‌های دیگر به یک مرجع و منبع اقامتی تبدیل شده است. این سامانه اقامتگاه‌های فراوانی دارد. این اقامتگاه‌ها روز به روز بیشتر شده و بر تعداد آنها افزوده خواهد شد.

خدمات و امکاناتی که جاباما برای گردشگران و طبیعت‌گردان در نظر گرفته است شما را بابت اقامتگاه بی‌نیاز خواهد کرد. متل قو شهری که جاذبه‌های فراوانی دارد مقصد گردشگران زیادی خواهد بود. این شهر به اقامتگاه‌های  زیادی نیاز دارد. این نیاز توسط سامانه آنلاین جاباما برطرف شده است. انواع اقامتگاه‌های موجود در متل قو داخل سایت جاباما گنجانده شده و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و رزرو آنلاین خود را انجام دهید.

متل قو شهری ساحلی است. این شهر از سویی به ساحل دریا و از سویی دیگر به جنگل خواهد رسید. ساحل متل قو را ماسه‌های نرم پوشانده است. جنگل‌ها نیز انواع درختان و گیاهان را در خود دارد. این ماسه‌های نرم و درختان جنگل در متل قو قسمتی از مزایا و محاسن به شمار می‌روند.

 

 

 

 

این شهر ساقی کلایه نام داشته و به دلیل وجود یک اقامتگاه به نام قو به متل قو معروف شده است. دلیل نامگذاری وجود چند قو در کنار دریا است. اولین شهرک در این منطقه به نام «دریاگوشه» دهه چهل ساخته شده است.

سلمان‌شهر از دهه چهل به دلیل ساخت متل قو مقصد گردشگری جوانانی زیادی شده است. این شهر از دهه چهل به یک شهر تبدیل شده و باعث رونق در اقتصاد و گردشگری شده است.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *