بدون نیاز به سیم کارت، رایگان مکالمه کنید

شاید تا به حال در مورد شماره های مجازی به گوشتان خورده باشد. با توجه به هزینه های بالای ارتباط با دیگر افراد در کشور های دیگر می توانید با استفاده از شماره مجازی با کد مربوط به کشور مورد نظر، تماسی رایگان و یا با هزینه خیلی پایین را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با استفاده از شماره مجازی، بدون نیاز به هیچ سیم‌کارت و یا اپراتوری نبا دنیای اطراف خود در ارتباط باشید. شماره های مجازی تمامی کارایی یک شماره تلفن واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شماره را می‌توانید بدون خرید سیم کارت و با استفاده از سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بسازید.

شرکت‌های مختلفی نیز در زمینه ساخت شماره مجازی فعالیت می‌کنند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره بگیرید و اقدام به خرید شماره مجازی ایمن کنید. با داشتن شماره مجازی و بدون نیاز به سیمکارت به راحتی می‌توانید در هر شبکه مجازی اکانت بسازید. برای مثال پیام‌رسانی مانند واتساپ اجازه نمی‌دهد که با یک شماره، دو اکانت داشته باشید؛ ولی شماره مجازی این امکان را فراهم می‌کند که هر تعداد اکانتی که نیاز دارید بسازید در نظر داشته باشید شماره مجازی را با کد هر کشوری می‌توانید در اختیار داشته باشید.

سیم کارت همراه اول بهترین و پرطرفدارترین سیم کارت در ایران می باشد

مزایای استفاده از شماره مجازی  

شماره مجازی، مزایا و کاربردهای فراوانی برای افراد دارد. این مزایا کاربران زیادی را ترغیب به داشتن چنین شماره‌ای می‌کنند. تعدادی از این مزایا را در زیر برای شما برشمرده ایم:

پرداخت هزینه بسیار پایین و یا رایگان

اکثر شما بر این موضوع واقف هستید که اگر با شماره خودتان با فردی که در کشور دیگری است، ارتباط برقرار کنید، باید هزینه گزافی پرداخت کنید؛ در صورتی که استفاده از شماره مجازی با کد مربوط به کشور مورد نظر، تماسی رایگان و یا با هزینه خیلی پایین را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اعتماد سازی بین المللی

صاحبان مشاغلی که به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند، با ایجاد شماره مجازی می‌توانند اعتماد مشتری خود از کشوری دیگر را جلب کنند؛ به عبارتی اگر شما در سطح بین‌الملل فعالیت دارید، اگر از هر کشوری یک شماره مجازی داشته و آن را در اختیار مشتری قرار دهید، با این کار سطح اعتبار شغلی شما افزایش می‌یابد.

حفظ حریم خصوصی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نمی‌خواهید شماره شما در بعضی از پیام‌رسان‌ها ثبت شود، شماره مجازی با حفظ حریم خصوصی و امنیتی افراد، یک گزینه مناسب در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین با استفاده از شماره‌های مجازی، هویت و موقعیت شما هم مشخص نخواهد بود.

داشتن شماره ثابت از هر کشوری

جالب‌ترین مزیت یک شماره مجازی این است که گویی شما صاحب یک شماره ثابت از کشوری دیگر هستید و این شماره ثابت به دلیل استفاده مداوم از اینترنت، همیشه همراه شما خواهد بود.

رفع فیلترینگ با شماره مجازی

اگر توجه کرده باشید، به دلیل تحریم‌ها و ممنوعیت‌هایی که در کشور حاکم است، برخی از اپلیکیشن‌ها در داخل ایران قابل دسترس نیستند؛ به عبارتی ساخت اکانت با پیش‌شماره ایران برای آن‌ها امکان‌پذیر نیست. با استفاده از شماره مجازی، به راحتی می‌توانید این ممنوعیت را دور زده و به برنامه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

  1. از دیگر مزایای ساخت شماره مجازی، عدم نیاز به داشتن سیم‌کارت و صرف هزینه‌های اضافی است.

نحوه ساخت شماره مجازی 

برای ساخت شماره مجازی، اپلیکشین‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارد. با استفاده از این پلتفرم‌ها به صورت رایگان یا با پرداخت پول، می‌توانید به راحتی صاحب یک شماره مجازی شوید.

اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی 

در این قسمت تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که شماره مجازی می‌سازند را معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید که تعداد نرم‌افزارهای ساخت شماره مجازی زیاد است و هرکدام شماره یک یا چندین کشور را به صورت رایگان یا پولی ایجاد می‌کند.

 

  1. برنامه Text now:

برنامه Text now یکی از نرم‌افزارهایی است که به کمک آن و به شکل رایگان می‌توانید برای خود یک شماره مجازی بسازید. این برنامه، شماره‌ای با پیش‌شماره آمریکا و کانادا را در اختیارتان قرار می‌دهد.

  1. Text Plus:

از انواع برنامه‌هایی که می‌توانید با آن به صورت رایگان، شماره مجازی با کد آمریکا را داشته باشید، Text Plus است.

 

  1. ۲ndLine

یکی از آسان‌ترین راهکارها برای ساخت شماره مجازی، استفاده از برنامه ۲ndLine است. این برنامه به صورت رایگان، شماره‌ای با کد کانادا و آمریکا در اختیار شما قرار می‌دهد؛ ولی برای تماس‌های بین‌المللی باید با پرداخت هزینه این کار را انجام دهید. تایید ایمیل برای استفاده از این برنامه کافی است.

 

  1. Numero eSIM:

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا به مقتضیات شغلی خود از پیام‌رسان بیزینس واتس اپ هم‌زمان با واتساپ معمولی باید استفاده کنید و از طرفی برای خرید سیم‌کارت نمی‌خواهید هزینه‌ای پرداخت کنید، برنامه Numero eSIM به شما پیشنهاد می‌شود. شما با این اپلیکیشن می‌توانید از ۸۰ کشور شماره مجازی خریداری کنید.

 

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی در اقدسیه هستید ما سالن زیبایی آساره بیوتی را با بیش از ۱۰ سال سابقه به شما پیشنهاد می کنیم

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *