بهترین هدایای تبلیغاتی انتخاباتی در چاپ نفیس

 

بدون تردید هدایای انتخاباتی تبلیغاتی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مختلف در کشور می باشد و کاندیداها با ارائه ی هدایای تبلیغاتی به طرفداران و هواداران خود، سعی در جمع آوری رای و جلب نظر مخاطبان دارند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و ریاست جمهوری از مهمترین و بزرگترین رویدادهای سیاسی اجتماعی است که هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود. نقش اصلی را در انتخابات مردم دارند، زیرا حضور آنها تعیین کننده نتیجه انتخابات است. بنابراین نامزدهای انتخاباتی برای گرفتن بهترین نتیجه باید با دقت و هوشمندی بالا خود را به بهترین شکل به مردم بشناسانند. راه‌های مختلفی برای تبلیغات انتخاباتی وجود دارد مانند جلسات و سخنرانی‌ها، ملاقات‌های جمعی و خصوصی و … . اما تمام اینها شاید تعداد محدودی از افراد را متوجه نامزد بودن یک شخص کند. اما تبلیغات چاپی مانند انواع بنر، پرچم، تراکت، پوستر و هدایای تبلیغاتی تاثیر بیشتر و عمیق‌تری بر افراد خواهد داشت. چه بسا افراد بسیاری با دیدن یک بنر و پوستر متوجه کاندید شدن شخصی شوند و بخواهند او را بیشتر شناخته و به او رأی بدهند. در این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی انتخاباتی قصد داریم به انواع این هدایای تبلیغاتی مانند: فلش، خودکار، لیوان، ساک دستی، تقویم دیواری و … و محصولات تبلیغاتی محیطی مانند: بنر، پرچم، پوستر، بروشور و تراکت و … به تاثیر هدایای تبلیغاتی انتخاباتی بر موفقیت در انتخابات بپردازیم.

چه عواملی باعث تاثیر هدایای تبلیغاتی انتخاباتی می‌شوند؟

اگر هر از گاهی میتینگ های تبلیغاتی مختلف سری زده باشید، حتما تعدادی هدایای تبلیغاتی هم دریافت کرده‌اید. بدون‌تردید برخی از این هدایای تبلیغاتی، بدون استفاده مانده اما تعدادی دیگر، به یکی از وسایل کاربردی شما تبدیل شده‌اند. به همین دلیل است که نام برند ارائه کننده این هدیه تبلیغاتی، در ذهن و فکر شما ماندگار شده است. اما چه عواملی باعث تاثیر‌گذاری بهتر و بیشتر هدیه تبلیغاتی انتخاباتی می‌شود؟

بدون تردید یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب هدیه تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است. نباید فراموش کرد که هدف از عرضه هدیه تبلیغاتی انتخاباتی به مخاطب، جذب ایشان به شرکت در انتخابات و انتخاب آن کاندیدای مورد نظر می باشد. هدیه تبلیغاتی موثر و کاربردی، باید به جز جدانشدنی وسایل موردنیاز مخاطب تبدیل شود؛ نه وسیله‌ای که در گوشه کمد افتاده و خاک بخورد. فلش مموری تبلیغاتی، جاکارتی و ساک دستی برخی از گران‌ترین و ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند.

اما آیا یک کاندیدا فقط باید به جنبه بهترین هدایای تبلیغاتی آن توجه بکند یا اینکه باید به بخش میدانی و دیده شدن آن نیز توجه بکند.

جنبه های تبلیغات انتخاباتی

به طور کلی در خصوص تبلیغات انتخاباتی دو جنبه اصلی حکم فرما می باشد یک جنبه تبلیغاتی و هدیه دادن به افراد و دیگر جنبه عمومی و دیده شدن.

ما در این مقاله قصد داریم بیشتر جنبه عمومی و دیده شدن آن را بررسی بکنیم که افراد در این بخش باید به موارد زیادی که در خصوص تبلیغاتی میدانی وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشند.

انواع تبلیغاتی میدانی

شاید عموم افراد به بخش های مختلف و عامه آن شناخت کلی داشته باشند و به راحتی بتوانند به بخشی از آن اشاره کرد و شاید مهم ترین عوامل آن شامل : کارت ویزیت ، تراکت ، بروشور ، پوستر ، بنر می باشد. بطور کلی به سه بخش مهم آن اشاره خواهیم کرد.

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت شاید یکی از اصلی ترین و مهم ترین جنبه های تبلیغات انتخاباتی برای افراد می باشد. چاپ کارت ویزیت ارزان این قابلیت را دارد تا شما را علاوه بر دیده شدن در عرصه انتخابات با یک هزینه بسیار کم تبلیغات میدانی خودتان را شروع بکنید. کارت ویزیت ها در ابعاد و جنس های مختلف قابل عرضه می باشد و هر شخص با هر تفکری می تواند براساس بودجه خودش یکی را به دلخواه انتخاب و سفارش بدهد.

عموم استفاده مردم از کارت ویزیت ، چاپ کارت ویزیت سلفون براق و یا مات می باشد چون هم هزینه بسیار کمی دارد و هم سرعت چاپ بسیار بالایی در این مدل کارت ویزیت ها وجود دارد. ما در چاپ نفیس این قابلیت را داریم تا براساس نیاز و سلیقه ای شما یکی از این انواع کارت ویزیت ها را برای شما چاپ بزنیم.

چاپ تراکت

شاید یکی دیگر از جنبه های اصلی و کاربردی در عرصه انتخابات چاپ تراکت تبلیغاتی می باشد. چاپ تراکت جنبه های زیادی برای دیدن شدن شما وجود دارد شما می توانید تراکت ها را به دو شکل تولید و چاپ بکنید. شما می توانید هم بصورت یکرو و هم بصورت دو رو تبلیغات تراکتی خودتان را انجام بدهید. چاپ تراکت یکرو فقط صرفا برای دیده شدن و نشان دادن اسم و مشخصات کلی و کد انتخاباتی افراد می باشد. ولی چاپ تراکت دو رو علاوه بر جنبه دیده شدن شما می توانید برنامه ها اهداف شما از شرکت در انتخابات را نشان بدهید. در نتیجه چاپ تراکت در سایز و جنس های مختلف قابل عرضه می باشد و در سریع ترین زمان ممکن شما می توانید یک چاپ تراکت فوری و ارزان را داشته و در چاپ نفیس سفارش بدهید.

چاپ بنر

شاید باورتان نشود چاپ بنر می تواند یکی از اصلی ترین جنبه های تبلیغاتی شما محسوب بشود. چاپ بنر برای دیده شدن بیشتر شما کمک بسیار زیادی می کند. افراد می توانند بنر ها را برای دیده شدن و نمایش هرچه بیشتر اسم خود در دید عموم استفاده بکنند. بنر ها معمولا در سایز ها متوسط تولید چاپ می شود که علاوه بر دید بسیار خوب فضای بسیار کمی از شما گرفته بشود. چاپ بنر معمولا در ابعاد ۲ در ۳ تولید و چاپ می شود که افراد می تواند در این ابعاد طراحی و سپس چاپ بنر ارزان خودشان را سفارش بدهند. باری تبلیغاتی انتخاباتی یکسری بنر های معمولا و آماده وجود دارد که برای تیراژ بالا بسیار به صرفه می باشد. از کیفیت کمتری برخوردار است و چون افراد قرار است در زمان کوتاه این تبلیغات را استفاده بکنند به این خاطر احتیاجی به داشتن یک بنر خوب و با کیفیت ندارند در نتیجه می توانند با یک هزینه بسیار کم تبلیغات میدانی خودشان را انجام بدهند.

امیدوار هستیم این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی انتخاباتی برای شما مفید و کاربردی بوده باشد و قصد داریم در مقالات اینده که قرار است توسط تیم چاپ نفیس نوشته بشود به جنبه های دیگر تبلیغات انتخاباتی اشاره بکنیم. بهترین هدایای تبلیغاتی انتخاباتی جنبه های بسیار زیاد و متنوعی دارد که در این مقاله فقط به بخشی کوچک و با اهمیت آن اشاره کردیم . امیدوار هستیم تا پایان این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی انتخاباتی ما را همراهی کرده باشید و هر نظر و ایده ای دارید با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *