به کمک بنر تبلیغاتی، کسب و کار خود را معرفی کنید !

بنرهای تبلیغاتی سرشار از المان های مختلف مانند تصویر، متن، رنگ و … هستند و جذابیت زیادی برای مشتریان بالقوه ایجاد می کنند. ایده های گوناگونی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید کسب و کار خود را به مخاطب معرفی کنید و آن را عاملی برای رشد و ترقی خود بدانید.

آیا برای چاپ بنر تبلیغاتی، ایده ای دارید؟

مهم ترین موضوعی که در طراحی بنر تبلیغاتی حائز اهمیت می باشد، ارائه یک مفهوم است. این مفهوم باید بتواند خدمت یا محصول مورد نظر را معرفی کند. برخی از کسب و کارها در هنگام طراحی بنر، از خود ایده ارائه می دهند. اما برخی دیگر هیچ ایده ای در ذهن ندارند و آن را به مراکز چاپی می سپارند. امروزه مرکز چاپی ” زودکپی” علاوه بر خدماتی همچون کپی پرینت، قادر است در زمینه چاپ محصولات تبلیغاتی مانند چاپ بنر فوری نیز فعالیت کند و با ارائه طرح های پیشنهادی، به کسب و کارها کمک کند که بهترین ایده را برای معرفی خود به مخاطب انتخاب کنند.

نکات مهم برای طراحی یک بنر تبلیغاتی موفق

قطعا در چاپ محصولات تبلیغاتی مانند بنر، نکات مهمی که وجود دارد که اگر به آن ها توجه نکنید، محصول موفقی نخواهید داشت. در این بخش، برای پی بردن به نکات مهم اقدام به پرسش چند سوال از شما می کنیم. قطعا با پاسخ دادن به آن ها به نتایج خوبی خواهید رسید.

هدف شما از تبلیغ چیست؟

نخستین سوال این است که شما چه هدفی از تبلیغ دارید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدا نوع شغل خود را بررسی کنید. به طور مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه لوازم آرایشی هستید باید بدانید که مخاطب شما طیف وسیعی از خانم ها و دختران جوان هستند که به دنبال بهترین محصولات آرایشی و زیبایی می گردند. پس هدف شما جذب خانم هاست.

چه محتوایی برای تبلیغ مناسب است؟

معمولا بر روی بنرهای تبلیغاتی از جملات کوتاه و جذاب استفاده می کنند. درج شعارهای قوی و اطلاعات کلیدی بر روی بنرهای تبلیغاتی باعث می شود که چشم بیننده، در ثانیه های اول به بنر مجذوب شود و محتوای آن را بخواند. یکی از موضوعات مهمی که در دنیای تبلیغات مطرح می شود این است که محتوای بنر باید به صورتی باشد که مخاطب بتواند در ۳ ثانیه اول آن را بخواند. به طور مثال این روزها اغلب خانم ها به دنبال لوازم آرایشی ارگانیک و طبیعی هستند. اگر بتواند این مفهوم را به طور کوتاه و خلاصه به مخاطب منتقل کنید شانس موفقیت شما افزایش پیدا می کند.

چه تصویری برای بنر تبلیغاتی مناسب است؟

بهتر است که از تصاویر گرافیکی، جذاب و مرتبط با نوع شغل خود استفاده کنید. بهتر است به مثال قبل برگردیم. اگر شما صاحب یک فروشگاه لوازم آرایشی هستید باید از تصاویری استفاده کنید که تاثیر لوازم آرایشی ارگانیک را بر روی پوست و زیبایی نشان دهید. قطعا منظور ما این نیست که تصاویر خانم های جذاب را بر روی بنر چاپ کند و اگر امکان این کار را داشتید قطعا نتیجه بهتری می گیرید. اما منظور ما نشان دادن تاثیر استفاده از لوازم آرایشی ارگانیک بر روی پوست است.

بنر در چه ابعادی چاپ شود؟

ابعاد بنر باید بر اساس محیطی باشد که در آن نصب می شود. حتما تاکنون فروشگاه های کوچکی را دیده اید که از بنرهای خیلی بزرگ به منظور جلب نظر مشتری استفاده می کند یا فروشگاه های بزرگی که از بنرهای کوچک کمک می گیرند ! در هر دو حالت تصویری ناخوشایند در ذهن مشتری ایجاد می شود. بهتر است که در هنگام سفارش بنر به مراکز چاپی از جمله مرکز زودکپی، ابعادی را اعلام کنید که با محل مورد نظر در تناسب باشد.

از چه رنگ هایی بر روی بنر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

رنگ هایی که بر روی بنر استفاده می شوند باید نوع کسب و کار و هویت برند شما هماهنگ باشند. به طور مثال اگر بنر برای معرفی رستوران باشد باید از رنگ های اشتهاآور مانند قرمز و نارنجی بر روی آن استفاده شود. اگر می خواهید بنر لوازم آرایشی ارگانیک را طراحی کنید باید از رنگ هایی که الهام گرفته از طبیعت هستند مانند سبز و قرمز کمک بگیرید. اگر در این زمینه تخصص ندارید می توانید از خدمات مشاوره ای مرکز زودکپی استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که شانس موفقیت شما را افزایش می دهد این است که مخاطبین را دعوت به انجام کار یا اقدام خاصی کنید. این دعوت می تواند شامل خرید یک محصول یا استفاده از خدمتی خاص باشد. هر چقدر سادگی و وضوح بنر بیشتر باشد احتمال موفقیت یک کسب و کار و دیده شدن او افزایش پیدا می کند. اکیدا توصیه می کنیم به سراغ درج اطلاعات اضافه، تنوع رنگی بیش از حد، تصاویر شلوغ و … نکنید. حداکثر از ۳ رنگ در بنر استفاده کنید. هر چقدر تنوع رنگی کمتر باشد توجه مخاطب بیشتر به سمت نوشته ها و تصاویر جلب می شود و این امر موجب می شود که شما به هدف خود برسید.

پیشنهاد می کنیم قبل از آنکه سفارش طراحی بنر را در وب سایت ” زودکپی” ثبت کنید، نمونه کارهای مندرج در این وب سایت و سایت های موجود در اینترنت را مشاهده کنید. از آن ها ایده بگیرید و بخش های مختلف را طبق نظر خود و نوع کسب و کارتان تغییر دهید. هر چقدر هماهنگی میان شغل و بنر بیشتر باشد مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *