دانلود کد برنامه مقاله الگوریتم ژنتیک anfis fis متلب

پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در متلب دانلود معادله درجه ۳ نيوتن رافسون در اكسل کدنویسی مطلب در کرمان فشرده سازی تصویر در متلب مقاله ژنتیک الگوریتم متلب دانلود کدهای برنامه الگوریتم tlbo معادله سیمپسون مقاله روشهای پیاده سازی کنترل موجودی فازی هيستوگرام تصاوير rgb متلب اموزش روش fazzy-AHP خواندن تصویر با شبکه som اموزش طبقه بندی بیزین در متلب.
الگوریتم خوشه بندی زنبور کد پیاده سازی متلب طراحي طبقه بندي كنند هي چند كلاسه با استفاده از برنامه نويسي ژنتيك جزوه طراحی آزمایش مثال انالیز عددی ب زبان متلب حل معادلات ارتعاشات با متلب روش های آموزش fis و anfis کاربردهای روش گوس -سایدن یادگیری با نظارت کد تفاضل نقاط خاکستری از هم در متلب شبه کد کلاس بندی بیزین در متلب.

اگر پارامترها در طرف راست معادله (۱) تعریف شده باشند، با گرفتن لگاریتم از هر دو طرف معادله، یک مدل خطی بدست می آید.این روش که رگرسیون متناوب نام دارد، باعث می شود که مساله ی بهینه سازی غیرخطی به تکرارهای از روش رگرسیون خطی تبدیل شود. ولی این روش حتما همگرا نیست.پس از تجزیه و تحلیل سیستم ها با جایگزیتی مشتقاتی با دامنه های عددی به جای آن، تخمین پارامترها در آن به عنوان یک مساله ی غیرخطی فرمول بندی شد.با تکرار تابع کمکی کاهش مختصات، می توان این مساله ی غیرخطی را حل کرد. به این صورت که در هر تکرار تنها مقدار یک پارامتر بهینه سازی می شود، در حالی که مقدار دیگر پارامترها ثابت است.

به جای این که مستقیما تابع هدف بهینه سازی شود، تابع کمکی هدایت کاهش مختصات از ویژگی تابع نمایی استفاده می کند، و یک تابع کمکی برای درجه ی جنبشی هر پارامتر بهینه سازی شده، طراحی می کند. عدم افزایش تابع هدف در طول تکرارها، به این دلیل است که بهینه سازی با تابع کمکی صورت می گیرد. زیرا تابع کمکی ساده است، وراه حلی تحلیلی برای بهینه سازی دارد. قوانین به روز رسانی پارامترها در طول تکرارها نیز ساده و کارآمد است.

بر اساس این پیشنهاد برای تخمین پارامترهای سیستم، دو الگوریتم متفاوت تعریف شده اند. یک الگوریتم برای زمانی است که دامنه ی هر پارامتر تعریف شده باشد و دیگری وقتی کاربرد دارد که دامنه ی تغییرات نامنفی ثابت باشند.

 

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *