دانلود کد نویسی تولباکس SVM الگوریتم عصبی فازی الگوریتم پرندگان در خوشه بندی

الگوریتم پرندگان در خوشه بندی,سایت لباس asp,تکه کد مطلب در سرورهای پردازش موازی,بهینه سازی مساله مکانیک با الگوریتم عصبی فازی,دریافت کد نویسی پذیرش بیمار c++,دانلود فیلم اموزش pid در متلب,دانلود اموزش pid در متلب,تعریف الگوریتم svd,حل انواع معادلات دیفرانسیل در متلب,دانلود فیلم کاوی,برنامه نویس مطلب cfd,الگوریتم تصنیف,مدولاسيون پالس باينري با متلب,نویز داده در متلب,روابط بین اجزای حق الزحمه حسابرسی,دانلود تولباکس SVM,رابطه بین ساختار سرمایه افشای اختیاری,دوره آموزش کتاب سیمولینک,رابطه عوامل سیاسی و درماندگی مالی,کلیپ اموزش جعبه ابزار شبکه عصبی,محدودیت ها خصوصی سازی doc,بهينه سازي مبتنی بر مدل نیوتن,فیلتر کالمن در متلب.

منطق فازی

منطق فازی

  • درخت تصمیم

درخت تصمیم یکی از ابزار کلاس­بندی[۱] داده است. نحوه­ی انجام کلاس­بندی درخت تصمیم به این ­صورت است که به­محض ورود یک رکورد ناشناخته (رکوردی که کلاس آن مشخص نیست)، یک سری سوالات به­ترتیب درمورد رکورد پرسیده خواهد شد و با پاسخگویی به هر سوال مسیر حرکت در درخت مشخص می­شود. سوالات عنوان گره­های درخت تصمیم است و مسیر حرکت در درخت، از ریشه به سمت برگ­ها است. هر درخت تصمیم، سه نوع گره دارد:

  • یک ریشه[۲]: این گره ورودی ندارد و می­تواند هر تعدادی خروجی داشته باشد.
  • گره­های میانی[۳]: هر گره­ی میانی دقیقا یک ورودی و دو یا تعداد بیشتری گره­ی خروجی دارد.
  • برگ[۴] یا گره­ی پایانی[۵]: هر برگ دقیقا یک ورودی دارد و هیچ خروجی ندارد.

شکل (۲-۳) نمونه­ای از یک درخت تصمیم را نشان می­دهد که جانوران را در دو کلاس پستانداران و غیر پستانداران کلاس­بندی می­کند.

[۱] Classification

[۲] Root

[۳] Internal Nodes

[۴] Leaf

[۵] Terminal Nodes

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *