مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از پر تقاضا ترین خدمات در حوزه تکنولوژی است. این کار مانند یک سرمایه گذاری می ماند و تاثیر بسزایی در کسب و کار شما خواهد داشت. شما با سرمایه گذاری بر روی سایت خود از مزایای فراوان طراحی سایت با وردپرس بهره می برید و کسب و کار خود ار رشدی عظیم می دهید. در ادامه به این مزایا می پردازیم.

پیشنهاد می کنیم از صفحه طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

قبل از پرداختن به مزایای طراحی سایت با وردپرس، اجازه دهید تا در باره وردپرس صحبت کنیم. تقریبا یک سوم وبسایت های جهان، از وردپرس طراحی شده اند. بسیاری از وبسایت های معروف مثل سونی، فیسبوک، ناسا، مایکروسافت و حتی وبسایت بازی انگری بردز. این موضوع به تنهایی نشان می دهد که چه قدر ابزار وردپرس قدرتمند و محبوب است.

ابزار های زیادی برای ساخت سایت و مدیریت محتوا وجود دارد و شما می توانید هر کدام را که بخواهید به طور رایگان دانلود و نصب کنید. اما وردپرس به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردش لقب محبوب ترین ابزار طراحی سایت را از آن خود کرده است.

سیستم وردپرس یکی از سه ابزار قدرتمند ساخت سایت در کل جهان است. یکی از مزایای وردپرس این است که اکثر امکانات آن رایگان است و همه می توانند از آن استفاده کنند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

حالا که در مورد خود وردپرس به شما اطلاعات لازم را دادیم، نوبت این است که به مزایای طراحی سایت با وردپرس بپردازیم.

ساده بودن

این مزیت بزرگ ترین مزیتی است که وردپرس دارد و باعث می شود که از دروپال یا جوملا سبقت گرفته به محبوب ترین گزینه برای طراحان سایت شود. برای طراحی سایت با وردپرس لازم نیست به زبان های HTML ،CSS ،PHP تسلط داشت.

به طور خلاصه بگوییم، اگر می خواهید هیچ کدنویسی ای انجام ندهید، می توانید از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنید. این موضوع زمانی را که باید صرف طراحی شود را کاهش داده و زمان بیشتری برای توسعه جنبه های دیگر کسب و کار خود خواهید داشت.

نوآور

وردپرس در طول زمان آپدیت ها و نسخه های جدید از خود موجود می کند که به کاربران اجازه استفاده بهینه تر از وبسایت خود را می دهد. این آپدیت ها شامل بهبود ها و حای قابلیت های جدید هستند و باعث به روز ماندن ساتی شما خواهند شد.

منعطف بودن

با استفاده از وردپرس برای طراحی سایت، شما می توانید از بین لیست بلندی از افزونه ها، افزونه مورد نظر خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. به طور مثال شما می توانید برای بهبود سازی سئوی سایت خود افزونه یواست سئو را نصب کنید. هر افزونه قابلیت به روز شدن را دارد. مطمئن شوید قبل از استفاده از هر نوع افزونه ابتدا در مورد آن به اندازه کافی اطلاعات کسب کنید.

بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو

وردپرس به شما کمک می کند تا وب سایتی طراحی کنید که بتوان آن را سئو کرد. این به این معنی است که شما می توانید از ابزار های وردپرس و افزونه های مربوطه استفاده کنید تا رتبه وبسایت خود را در گوگل بالا آورده و کسب و کار خود را به صورت اینترنتی پیشرفت دهید.

ساختار

وردپرس امکان ایجاد نقشه های ساتی را به شما می دهد و همین موضوع باعث می شود که گوگل دسترسی راحت تر و بهتری به سایت شما داشته باشد و آن را با سرعت بیشتر ایندکس کند.

همچنین سایتی که منسجم تر باشد هم از نظر ظاهری مخاطب را جذب می کند و هم سرعت بالایی خواهد داشت و به راحتی قابل دسترسی خواهد بود.

مدیریت محتوای آسان

به عنوان مدیر سایت، شما می توانید بر روی مطالبی که افراد دیگر و اعضای تیم شما بر روی سایت شما می نویسند نظارت داشته باشید و آنها را کنترل کنید. این موضوع باعث می شود که مدیریت محتوا آسان تر از قبل شود.

قابلیت اشتراک گذاری

در حال حاضر شما می توانید ساده تر و آسان تر از همیشه، اشتراک گذاری کنید. در وردپرس ابزارک های مختلفی برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی، api ها، افزونه ها و دیگر مکان ها دارید. همچنین می توانید حساب های شبکه های اجتماعی خود را به سایت خود اتصال داده و به این صورت در سیستم های مختلف محتوای خود را نمایش دهید. بنابراین می توانید به اکانت شبکه های اجتماعی خود از طریق نسخه وب نیز متصل شوید.

منبع باز

اوپن سورس یا منبع باز بودن وردپرس به این معنی اتس که کدهای منبع در دسترس است و توسعه دهندگان در سراسر جهان می توانند آن را ارتقا دهند یا اصلاح کنند. بنابراین با مشارکت توسعه دهندگان حرفه ای، وردپرس هر روز بیش از پیش مفید می وشد. به طور قطع برای هر عملکردی که فکرش را بکنید، یک افزونه مناسب وردپرس وجود دارد.

عملکرد

وقتی وب سایتی را با html می سازید، معمولا فقط قابلیت های اساسی در آن وجود دارد اما در وردپرس شما دسترسی به تم ها و افزونه هایی دارید که سفارش سازی وب سایت را برای طراحان آسان تر می کند. همچنین می توان از وردپرس برای ساخت انواع سایت برای انواع مشاغل استفاده کرد و در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

رابط های برنامه نویسی

رابط های برنامه نویسی یا همان API ها می تواند ارتباط بین دو یا چند وبسایت را برقرار کند. به طور مثال شما می توانید نمودار ارزی را بر روی سایت خود نمایش دهید. این موضوع باعث ادغام منابع خارجی با سایت شما خواهد شد و می تواند بسیار مفید باشد.

سرعت و کارایی بالا

شاید باور کردن این موضوع برایتان سخت باشد اما باید بگویم که شما می توانید با در دست داشتن تصاویر مورد نظر و محتوای مناسب، وبسایت خود را در یک روز بسازید.

این مقاله به پایان رسید و اما این لیست به پایان نخواهد رسید. زیرا مزایای طراحی سایت با وردپرس بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. بسیاری از افراد معتقدند که ابزار های بهتری از وردپرس وجود دارد که امکانات بهتری را ارائه می کنند. اما واقعیت این است که هیچ کدام به اندازه وردپرس انعطاف پذیری و امنیت ندارند. برای همین است که وردپرس محبوب ترین ابزار طراحی سایت است.

اگر می خواهید سایتی بر اساس سلیقه شما و مرتبط با نوع کسب و کار شما برایتان طراحی شود که از هر جهت حرفه ای باشد و کارایی بالایی داشته باشد، می توانید با تیم طراحی سایت بهینتا همکاری کنید و مطمئن باشید که بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

ارائه شده توسط بهینتا بهترین شرکت طراحی سایت و سئو

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *