معرفی باسابقه ترین و بهترین کارگاه های بلورسازی ایران

شرکت‌های تولید بلور در ایران به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان بلور در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شوند و از نظر رقابت با سایر شرکت‌ها در این حوزه، جایگاه برتری دارند. این شرکت‌ها به تولید بلورهایی با کیفیت عالی معروف هستند. در این متن، به برخی از برندهای برجسته تولید بلور در ایران اشاره می‌شود.

کارگاه بلورسازی علی بابا بختیاری

با بیش از ۵۰ سال فعالیت در زمینه طراحی و تولید بلور، برند علی بابا بختیاری نامی معتبر در تاریخ این صنعت به حساب می آید. این کارگاه بلورسازی با سابقه و معروف، طیف گسترده ای از محصولات بلوری را تولید و در بازار عرضه می‌کند. قیمت محصولات تولیدی برند علی بابا بختیاری در مقایسه با اکثر کارگاه های فعال، مناسب تر و مقرون به صرفه تر است و در عین حال این کارگاه بلورسازی با سابقه، تمام محصولات خود را با اصالت و کیفیت بالایی به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه میدهد.

کارگاه بلورسازی کاوه

این واحد تولید از سال ۱۳۶۱ در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده و با دارا بودن بیش از ۶۵۰ کارمند، به تولید بلور با کیفیت و قیمت مناسب ادامه می‌دهد. هدف اصلی بلور کاوه تولید بلور با کیفیت معقول و قیمت اقتصادی است که به خانواده‌های با درآمد کم کمک کند. این برند با تنوع بسیار بالا در محصولات خود شناخته می‌شود، به‌طوری که هر چه نیاز داشته باشید، محصولی از بلور کاوه برای شما وجود دارد.

کارگاه بلورسازی جهان بلور

فعالیت جهان بلور از سال ۱۳۷۲ آغاز شده و این برند با محصولات نوآورانه خود بازار را تحت تأثیر قرار داده است. تنوع بالای محصولات این برند از جمله بانکه‌ها، جارهای دارای درب، گلدان‌های شیشه‌ای، شکلات‌خوری و بطری‌های شیشه‌ای است. با توجه به مزایای استفاده از بلور، محصولات جهان بلور به عنوان گزینه‌های عالی برای دکوراسیون منزل محسوب می‌شوند.

کارگاه بلورسازی اصفهان

شرکت بلور شیشه اصفهان از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به عنوان یکی از برندهای معتبر با کیفیت در این صنعت شناخته می‌شود. محصولات این برند به دلیل مقاومت در برابر تغییرات دما شناخته می‌شوند و با کمپانی‌های خارجی رقابت می‌کنند. سیلیس با کیفیت بالایی که در تولید بلورها استفاده می‌شود، از معادن استان سیستان و بلوچستان استخراج شده و به تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا انجامیده است.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *