معرفی سرویس گرامرلی و امکانات جدید آن

Grammarly بهترین تصحیح کننده و دستیار نوشتن است که جویندگان کار، نویسندگان و سایر متخصصان می توانند از آن برای تصحیح و ویرایش اسناد خود استفاده کنند. این برنامه بیش از ۲۵۰ نوع خطای املایی، گرامری و نقطه گذاری را بررسی می کند. Grammarly بسیار فراتر از ابزارهای سنتی ارائه شده توسط پلتفرم های Word و ایمیل است، زیرا به کاربران اجازه می دهد ورودی های ویرایش را بر اساس شش سبک نوشتاری مختلف انتخاب کنند: تجاری، آکادمیک، معمولی، فنی، خلاقانه و عمومی.

گرامرلی چیست؟

Grammarly از سال ۲۰۰۹ وجود داشته است. Grammarly یک سیستم هوش مصنوعی پیچیده است که به طور مداوم در طول سال ها اصلاح شده و توسط زبان شناسان و مهندسانی ساخته شده است که الگوریتم هایی برای تشخیص الگوهای نوشتاری خوب ایجاد کرده اند. سیستم هوش مصنوعی آن هر جمله را بررسی می کند و در صورت یافتن خطایی به دنبال جایگزینی مناسب برای شما می گردد. Grammarly یک برنامه مبتنی بر ابر است. این نرم افزار در دو نسخه شامل نسخه تحت وب و نسخه قابل ادغام با MS Word ارائه و عرضه شده است.

گرامرلی چگونه کار می کند؟

Grammarly به سند شما بر اساس تعداد مشکلات و خطاها نمره کلی می دهد. سپس شما را در مورد یک سری مشکلات گرامری احتمالی هشدار می دهد و شما را یک به یک راهنمایی می کند. در برخی موارد، سیستم جملات جایگزین خاصی را پیشنهاد می کند. اما اگر این کار را انجام دهید، تغییرات خاصی را به عهده کاربر می گذارید و برنامه شما را مجبور به انجام کاری نمی کند. اگر با تغییرات پیشنهادی موافق نیستید، می توانید مشکلات احتمالی را نادیده بگیرید. شایان ذکر است که این برنامه شامل یک بررسی کننده سرقت ادبی است که می تواند به نویسندگان کمک کند تا مطالبی را که سهواً قرض گرفته اند شناسایی کنند. این سیستم به متون مشابهی اشاره می کند که در جاهای دیگر وجود دارند و ارجاعاتی را پیشنهاد می کند که می توانند برای اعتبار بخشیدن به متن مورد نظر ترکیب شوند. این نرم افزار همچنین دارای یک موتور جستجوی مترادف است که به کاربران اجازه می دهد عبارات اختیاری را انتخاب کنند و از تکرار اجتناب کنند. نوشتن خوب بیشتر از املا و دستور زبان صحیح است. اگر می‌خواهید پیام شما همان طور که واقعاً می‌خواهید دریافت شود، باید مطمئن شوید که نوشته‌تان واضح و جذاب است. شما می توانید برای تهیه این اشتراک و خرید اکانت گرامرلی – تضمینی و فوری به سایت پرمی شاپ مراجعه و اکانت گرامرلی خود را تهیه کنید.

گرامرلی برای چه کسانی است؟

Grammarly نه تنها برای افراد بومی انگلیسی، بلکه برای افرادی که زیاد به زبان انگلیسی نمی نویسند و مسلط نیستند نیز مفید است. همچنین به عنوان یک خط دفاع دیگر برای نویسندگان حرفه ای عمل می کند. به طور معمول، مخاطبان ایده آل شما شامل:

  • وبلاگ نویسان
  • نویسندگان آزاد
  • بازاریابان محتوا
  • کپی رایترها
  • نویسنده
  • روزنامه نگار
  • دانش آموزان
  • دانشگاهیان و مقاله نویسان
  • ناشر محتوا
  • صاحبان مشاغل کوچک
  • برخی از افراد دوست دارند به زبان انگلیسی بنویسند.

Grammarly فقط ابزارهایی را برای بررسی گرامر انگلیسی ارائه می دهد. با این حال، تنظیمات مخصوص به انگلیسی کانادایی، انگلیسی آمریکایی، انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی استرالیایی و غیره را نیز شامل می‌شود.

مقایسه Grammarly و Grammarly pro:

اگر پول کافی برای خرید اشتراک این برنامه ندارید، میتوانید افزونه مرورگر رایگان آن را نصب و استفاده کنید. افزونه Grammarly برای نویسندگان و وبلاگ نویسان با حداقل بودجه ایده آل است. نسخه رایگان دارای بسیاری از ویژگی های Grammarly Premium علاوه بر چک کننده گرامری پیشرفته، آشکارساز سرقت ادبی و برخی پیشنهادات واژگان است. نسخه رایگان خطاهای گرامری بالقوه را با رنگ قرمز نشان می دهد و همچنین بازنویسی و اصلاحات عمده را پیشنهاد می کند. همچنین می توانید بین انگلیسی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا سوئیچ کنید. هنگامی که آماده ارتقا به نسخه پولی هستید، Grammarly Premium چندین ویژگی و ابزار اضافی را برای کسانی که به طور منظم محتوا را به صورت آنلاین می نویسند و منتشر می کنند، شامل می شود. اطلاعات بیشتری در مورد نوشتن و توانایی تعیین اهداف نوشتن ارائه می دهد. خطاهای بیشتری را نسبت به نسخه رایگان پیدا کرده و رفع می کند. بهترین ابزار Grammarly Pro عبارتند از:

  • گزارش سرقت
  • کلمات بیش از حد استفاده شده
  • صدای نامناسب
  • نمرات خواندن یک داستان است
  • دستیار نوشتن پیشرفته

آیا Grammarly Premium ارزش خرید دارد؟

برای بسیاری، Grammarly Premium ارزش آن را دارد، به خصوص برای کسانی که هر هفته مقالات زیادی را در چندین وب سایت می نویسند و منتشر می کنند.

هزینه استفاده از Grammarly چقدر است؟

می توانید با کپی و چسباندن متن از وب سایت های گرامر به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید و افزونه Grammarly Chrome نیز به صورت رایگان در دسترس است. اشتراک گرامرلی ماهانه و سالانه در دسترس است. تا سال ۲۰۲۰، قیمت نسخه کامل (حق بیمه) نرم افزار Grammar به دوره اشتراکی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

اشتراک ماهانه: ۲۹٫۹۵ دلار در ماه

اشتراک سه ماهه: ۵۹٫۹۵ دلار در هر سه ماهه

عضویت سالانه: ۱۳۹٫۹۵ دلار در سال

آیا استفاده از گرامرلی آسان است؟

به لطف طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و افزونه‌ها، Grammarly در دسترس و آسان برای استفاده در هر مکانی است. این برنامه حداکثر ۱۰۰۰۰۰ کاراکتر را اسکن می کند و کنترل ها و پیشنهادات مربوطه را ارائه می دهد. می توانید تبلیغات را بر اساس ارتباط یا رتبه بندی فیلتر کنید. سپس می توانید با یک کلیک آگهی را قبول یا رد کنید.

آخرین کلمه

Grammarly ابزاری مفید و مقرون به صرفه است که می تواند کمک بزرگی به شما کند. چه یک وبلاگ نویس، نویسنده یا صاحب کسب و کار کوچک باشید، این برنامه به شما کمک می کند تقریباً در هر نوع نوشته ای خطاها را پیدا کرده و تصحیح کنید. همچنین می توانید از Grammarly برای اطمینان از سطح استاندارد و صحیح مقالات، رزومه ها، نامه های پوششی و سایر متون تخصصی انگلیسی استفاده کنید. حتی نسخه رایگان می تواند برای شما بسیار مفید باشد. البته نسخه پریمیوم این برنامه با وجود امکانات مفید ارزش خرید دارد.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *