Decision Making Trial and Evaluation Laboratory (DEMATEL)تصمیم گیری دادگاه و آزمایشگاه ارزیابی (DEMATEL) شده است در بسیاری از موارد، مانند استراتژی های بازاریابی، سیستم های کنترل، مشکلات ایمنی اعمال می شود، در حال توسعه شایستگی مدیران جهانی و تصمیم گیری گروه. آن شده است به روش های دیگر مانند تحلیل شبکه (ANP)، معیارهای چندگانه تصمیم گیری (MCDM)، تئوری مجموعه های فازی و نیز به، به تحریک این روش های سنتی و کشف برنامه های جدید برای روش ترکیبی. مدل DEMATEL تأثیر اجزاء یک سیستم با یک ماتریس رابطه مستقیم اولیه. تأثیرات قطعات می تواند transitively به اجزای دیگر، که با بالا بردن اولیه ماتریس رابطه مستقیم به قدرت مدل موج دار شدن. تاثیر کل است، با جمعبندی ماتریس از تمام قدرت بر اساس این فرض که ماتریس بالا بردن به قدرت بی نهایت را به صفر همگرا محاسبه می شود. مقاله حاضر نشان می دهد که بالا بردن ماتریس رابطه اولیه به قدرت بی نهایت ممکن است همگرا نمی به صفر و از این رو نفوذ مجموع ممکن است همگرا نیست. مقاله حاضر همچنین نشان می دهد که DEMATEL تجدید نظر ما تضمین می کند که اولیه ماتریس مستقیم رابطه با قدرت بی نهایت را به صفر همگرا و نفوذ مجموع می توان بر این اساس به دست آمده. روش به تازگی توسعه یافته با نمونه های عددی نشان داده شده. از آنجا که برنامه بیمه بهداشت و درمان ملی به طور رسمی به اثر مارس ۱۹۹۵ در تایوان رفت، ساکنان لذت بردن از با کیفیت بالا اما مراقبت های پزشکی نسبتا ارزان در مقایسه با کشورهای توسعه یافته است. برای مدیریت یک بیمارستان با موفقیت، اهداف مهم هستند برای جذب و سپس به عنوان بسیاری از بیماران که ممکن است حفظ شده توسط جلسه مطالبات بالقوه از انواع مختلف از بیماران. این مطالعه برای اولین بار از این بررسی بر اساس مدل SERVQUAL به شناسایی هفت معیار اصلی از بیماران یا خانواده های آنها نظرات در نمایش بیمارستان Chwan یادبود در چانگوا شهر، تایوان انجام شده است. وقتی معیارهای کلیدی پیدا شد، بررسی دوم برای استفاده از تصمیم گیری آزمایش و آزمایشگاه ارزیابی روش (DEMATEL) به مدیریت بیمارستان صادر شده بود با ارزیابی اهمیت معیار و ساخت روابط علت و معلولی میان معیارهای توسعه یافته است. نتایج نشان می دهد که کارکنان پزشکی مورد اعتماد با صلاحیت حرفه ای از مراقبت های بهداشتی مهمترین معیار است و متقابلا تحت تاثیر قرار پرسنل خدمات با مهارت های ارتباطی خوب، پرسنل خدمات با حل مسئله توانایی های فوری، شرح مفصلی از وضعیت بیمار توسط دکتر پزشکی و پزشکی کارکنان با توانایی های حرفه ای است. بنابراین، آموزش مهارت های ارتباطی و توانایی حل مسئله را در تعامل مثبت نتیجه برای بیماران به اعتماد به کارکنان پزشکی. هنگامی که کارکنان پزشکی مورد اعتماد را فراهم می کند صلاحیت حرفه ای از مراقبت های بهداشتی به بیماران، رضایت می افزایش یافته است.
دانلود رایگان کد matlab دانلود رایگان مقاله + ترجمه فارسی انگلیسی دانلود رایگان پایان نامه فارسی انگلیسی لیسانس کارشناسی ارشد دکتری دانلود رایگان کتاب جزوه دانشگاهی دانشگاه تهران شریف امیرکبیر علم وصنعت شهید بهشتی تربیت مدرس دروه آموزشی کلاس آموزشی تدریس خصوصی انجام پروژه های دانشجویی ارزان قیمت دانلود pdf ppt power point پاورپوینت
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.