تور استانبول ارزان برای عید نوروز را از کجا بخریم؟

به روزهای آخر سال که نزدیک می شویم تب و تاب سفرهای نوروزی بالا می رود. سفر به ترکیه در نوروز یکی از مقاصد مهم گردشگری بشمار می رود. به دلیل نخواستن ویزا در این سفر شما می توانید هر لحظه که اراده کنید به آن سفر کنید. استانبول پایتخت این کشور بیشترین جذب مسافر را دارد. گاهی تور استانبول برای سفرهای نوروزی از تور قطر زودتر پر می شود. استانبول با داشتن تفریحات هیجان انگیز و مکان های دیدنی در تعطیلات نوروز، خاطراتی ماندگار برایتان به جا می گذارد. با توجه به بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما در روزهای نزدیک نوروز، یافتن تور ارزان قیمت کار مشکلی است. در ادامه مواردی که بر روی قیمت تورها اثر می گذارد را بررسی می کنیم تا با کاهش آن ها بتوانید تور ارزان قیمت داشته باشید.

  1. قیمت هتل ها

هتل و محل اقامت تاثیر بسیاری در هزینه های شما می گذارد. هتل های با ستاره های مختلف و خدمات متفاوت قیمت هایی مخصوص خود را دارند. با انتخاب هتل های ارزان می توانید در هزینه های سفرتان بسیار صرفه جویی کنید. در شهر استانبول، اکثر هتل های نزدیک میدان تکسیم قیمتی ارزان تر از هتل های دیگر دارند. این هتل ها با داشتن ستاره کمتر اما امکانات مورد قبول میزبان مهمانانی هستند که می خواهند بیشتر زمان سفر را به گردش بپردازند، بنابراین برای هتل کمتر هزینه می کنند. در ادامه چند مورد از هتل های ارزان استانبول را معرفی می کنیم:

  1. هتل لیون شهر استانبول

هتل لیون استانبوا ۵ ستاره است و در فاصله ۴۰۰ متری میدان تکسیم قرار دارد. خدمات این هتل بسیار خوب است و در بین مردم بسیار شهرت دارد. این هتل سالن کنفرانس مجهز و رستوران هایی با غذاهای با کیفیت نیز دارد. امکانات هتل لیون عبارتند از گاوصندوق، تلویزیون ماهواره‌ای بین‌المللی، دستگاه چای و قهوه ساز، اینترنت رایگان وای فای. در این هتل می توانید از سالن ورزشی و سونا نیز بهره ببرید.

  1. هتل تکسیم شهر استانبول

هتل تکسیم با میدان تکسیم ۲۰۰ متر فاصله دارد. این هتل از هتل های ارزان استانبول است که خدمات خوبی به مسافران می دهد. هتل تکسیم ۶ طبقه است و ۳۴ اتاق دو نفره و دو سوئیت دارد. تمام اتاق ها فرش شده هستند. از امکانات این هتل نیز می توان به مینی بار، صندوق امانات، اتو، تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی و اینترنت وای فای اشاره کرد. دارا بودن سالن ورزشی و سونا نیز از دیگر امکانات این هتل است.

  1. هتل آلیون تکسیم شهر استانبول

هتل آلیون تکسیم ۳ ستاره است و فاصله کمی با میدان تکسیم دارد. این هتل ۲۷ اتاق دارد و امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد. امکاناتی مانند مینی بارو اینترنت وای فای در همه اتاق ها و سالن کنفرانس، اتاق صبحانه، رستوران را در این هتل می توان نام برد.

C:\Users\B.Razmmand\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\AdobeStock_249454423-scaled.jpeg

  1. قیمت بلیط هواپیما

از دیگر مواردی که بسیار روی تور استانبول تاثیر دارد قیمت بلیط هواپیما است. رزرو بلیط هواپیما در روزهای نزدیک نوروز بسیار سخت می شود و قیمت های بالایی دارد. در خرید بلیط هواپیما توجه داشته باشید که انتخاب ایرلاین داخلی و یا خارجی می تواند بسیار روی قیمت بلیط تاثیر داشته باشد. ایرلاین های داخلی به دلیل داشتن ناوگان های قدیمی و خدمات کمتر قیمتی مناسب تر دارند. در این ایرلاین ها خلبان های حرفه ایی ایرانی جور ناوگان فرسوده را می کشند و پروازهای امن برای شما فراهم می کنند. این تفاوت قیمت زمانی که تور قطر را با ایرلاین قطر انتخاب می کنید بسیار محسوس تر است. از دیگر مواردی که روی هزینه تور شما موثر است می توان به کلاس پروازی اشاره کرد. فارغ از انتخاب هر کدام از ایرلاین های داخلی و یا خارجی کلاس پروازی فرست کلاس گران تر از بقیه کلاس ها است و آن هم به دلیل امکانات بسیار عالی که به مسافر می دهد می باشد. بعد از آن، کلاس بیزینس کلاس قیمت گران تری دارد. این کلاس پروازی نیز خدمات عالی اما نه در حد فرست کلاس به مسافر می دهد. ارزان ترین کلاس پروازی اکونومی است که می تواند تور شما را بسیار کم هزینه کند.

برای داشتن تور استانبول ارزان قیمت در تعطیلات نوروز بهتر است شرکت های گردشگری که خدمات عالی و در عین حال ارزان تر را می دهند نیز در نظر داشته باشید.سفرمی از شرکت های معتبر گردشگری است که با ارائه مشاوره و خدمات تور شما را برای ارزان ترین تور استانبول راهنمایی می کند.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *