مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری
انجام پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری مهندس صنایع کامپیوتر هوش مصنوعی عمران برق مکانیک مدیریت حسابداری موضوع بهترین زمان هزینه قیمت کیفیت لیسانس فوق لیسانس پروپوزال پرپوزال پوروپوزال سمینار آموزش تهران کرج قزوین
مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری
این موضوع یکی از موضوعات پیشنهادی matlabhome است.از طریق میل یا تلگرام یا تلفن با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۹۰۰۹۰۲۵۸ – matlab_net@yahoo.com
ارایه موضوع انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد کاربرد در با نرم افزار مطلب matlab حل مساله مدل دانلود فیلم آموزش فارسی رایگان پروپوزال پروپزال پرپزال سمینار سفارش انجام پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری رساله تز کاربرد استفاده دانلود رایگان آموزش فارسی عنوان موضوع سفارش پروژه دانشجویی کدنویسی برنامه نویسی کد کدینگ شبیه سازی پیاده سازی دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی جزوه کتاب مقاله کد مهندسی صنایع برق مکانیک عمران شبکه عصبی فازی داده کاوی خوشه بندی الگوریتم ژنتیک بهینه سازی کامپیوتر هوش مصنوعی شیمی معدن مدیریت حسابداری مالی صنعتی کشاورزی پاورپوینت پی دی اف PDF PPT Power Point چیست
و هزاران موضوع دیگر در matlabhome
matlabhome تنها سایت بدون واسطه با آموزش حضوری و فیلم آموزشی
بهترین کیفیت ، قیمت ، زمان
همچنین میتوانید با توجه به نیاز خود بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک نمایید
- انجام پروژه
- فیلم های آموزشی فارسی رایگان
- دانلود رایگان کدهای MATLAB
- پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری رایگان
- تدریس خصوصی دوره کلاس آموزش
- فایل آموزش کتاب جزوه رایگان
خانه متلب منبع رایگان فیلم های آموزشی به زبان فارسی
======================== عبارات =====================
رتب
====================== تکراری ها ====================
مدل سازی راکتورهای نیمه پیوسته با سینتیک مرتبه دوم در سیستم های واکنشی همگن
مدل سازی رتبه کاسته جریان تراکم ناپذیر با استفاده از تکنیک تجزیه متعامد سره
مدل سازی رتبه کاسته معادلات آب کم عمق دو بعدی خطی سازی شده با استفاده از تکنیک تجزیه متعامد سره
مدل سازی رتبه کاسته معادلات آب کم عمق یک بعدی با استفاده از تکنیک تجزیه متعامد سره
مدل سازی رتبه کاسته معادلات آب کم عمق یک بعدی با استفاده از توابع POD بدون تصویر گالرکین
مدل سازی سیستم مدیریت ارتباط مشتری با رویکرد پویاشناسی سیستم ها
مدل سازی سیم پیچ آرمیچر موتور الکتریکی جریان مستقیم در دو وضعیت عادی و خطای قطع ارتباط سی مپیچ با تیغه کموتاتور
مدل سازی عددی دادههای عملیات لرزه نگاری در ساختارهای زمین شناسی مرتبط با تله های نفتی
بررسی جامعهشناختی فضا زبا ن گفتگواشعار پروین اعتصامیبا رویکرد مدلهای ارتباطی نظریهی هابرماس
بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و رضایت مشتریان با استفاده از مدل (۴c شیمیزو)در شعب بانک سپه شهر کرمان در سال ۱۳۹۱
بررسی رابطه بین بکارگیری متریکهای بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر
بررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (بر اساس مدل وتن و کمرون) شعب بانک سپه استان کرمان
بررسی ساختار هزینه و روابط میان نهادهها در مزارع برنجکاری استان گیلان با استفاده از مدل رگرسیونهای به ظاهر نا مرتبط تکراری
بررسی سیر تکامل داده های بزرگ و ارائه یک مدل معماری جهت کاربرد داده های بزرگ در پایگاه داده های مرتبط
بررسی شبکه های شهری استان کرمانشاه با استفاده از شاخص نخست شهری و مدلمرتبه انداز
بررسی عددی الگوی جریان در اطراف پایه با مقطع استوانه ای تحت جریان ماندگار با استفاده از مدل های آشفتگی مرتبه اول و دوم
بررسی عوامل چهارگانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد تعهد ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری
بررسی عوامل مؤثر بر میزان مصرف آب معدنی و ارتباط میان آنها بااستفاده از مدل رگرسیون لگاریتمی مطالعه موردی شهر تهران
بررسی عوامل مرتبط با شکل گیری کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل سه شاخگی
بررسی عوامل مرتبط با مصرف روغن بر اساس مدل پرسید در بین خانوارهای تحت پوشش واحدهای بهداشتی درمانی شهرفسا
بررسی فاکتورهای موثردرپذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات درصنعت توریسم براساس مدل پذیرش نوآوری TOE
بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان و ارائه یک مدل مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM در بانک ملی ایران)
بررسی کارائی مدل PATCH در کاهش مشکلات بهداشت محیطی مرتبط با بیماری سالک در شهر یزد
بررسی کاربرد مدل زاوگین جهت ارزیابی تداوم فعالیت و رتبه بندی شرکتها در شرایط محیطی ایران
بررسی مدل آزمایشگاهی گسل های قاشقی و چین غلتیده در ارتباط با آن
بررسی مدل ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان و ارتباط آن با مهارتهای مورد نیاز آنها
بررسی مدل های چند پارامتری صفات مرتبط با تحمل به خشکی در گندم نان
بررسی مدل های سینیتیکی مرتبه اول فلوتاسیون بر روی بازیابی مس
بررسی مدلهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و معرفی مدلی برای پیاده سازی آن
بررسی و ارتباط خواص رئولوژیکی و داده های مورفولوژیکی آلیاژهای کوپلیمر الفینی حلقوی (COC) الاستومر پلی الفینی (POE)به وسیله آزمایشات تجربی و مدل های تئوری
بررسی و رتبه بندی درجه توسعه یافتگی شهرستان های استان کردستان،با استفاده از مدل کمی تاکسونومی عددی
بررسی و رتبه بندی شهرستان های استان اصفهان از نظر دسترسی به اماکن و خدمات ورزشی براساس تجزیه وتحلیل مدل تاپسیس
بررسی و رتبه بندی مولفه های شاخص های نگرش های شغلی بر اساس مدل استاندارد ۳۴۰۰۰ (مورد مطالعه : شرکت نفت و گاز پارس)
بررسی وضعیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بانک و ارائه مدل مطلوب با استفاده از تحلیل شبکه ای
ترکیب مدل تحلیل پوششی داده¬ها و روش کارایی متقاطع در رتبه¬بندی گزینه¬ها
ترکیب مدل های پارامتریک و ناپارامتریک برای رتبه بندی شرکت های توزیع برق
تعمیم تئوری مواد غیرمحلی درجه دوم بر مبنای مدل پیوسته کلاسیک و مواد محلی مرتبه دوم بر مبنای مدل پیوسته کسرات برای تحلیل جریان خون در رگ
تکمیل مدل ماموریت اشریج و ارتباط متقابل بین عناصر اصلی
تلفیق مدلهای تصمیم گیری چندمعیاره برای رتبه بندی راهکارهای مدیریت جامع حوزه های آبخیز مطالعه موردی: حوزه جوبخله سپیدان
توسعه مدل راهی به تعالی با رویکرد ارتباطات فرایندهای تخصصی
تهیه مدل ارزیابی سناریوهای تولید کودکمپوست ازپسماندهای جامدشهری درایران مطالعه موردی شهرتبریز
جبران تاخیر زمانی متغیر با زمان در سیستم های کارکرد از دور با استفاده از رویتگر اغتشاش ارتباطی با در نظر گرفتن عدم قطعیت در مدلسازی
حل عددی معادلات مدل دوسیالی چهار معادله ای با استفاده از روش مرتبه بالای DG-ADER
خوشهبندی دادههای مشتریان، از طریق محاسبه ارزش طول عمر مشتری (CLV) ، بر مبنای مدل LWRFM ، جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
رتبه بندی ابعاد کارشیفتگی براساس مدل اسپنس و رابینز (مطالعه موردی:پزشکان متخصص شهر کرمانشاه)
رتبه بندی با استفاده از مدل تحلیل پوششی دادههای چند هدفه
رتبه بندی بانک های عضو بورس و فرا بورس ایران براساس مدل ایگلز EAGLES
رتبه بندی بانک های عضو بورس و فرا بورس ایران براساس مدل CAMEL
رتبه بندی پایداری زیست محیطی شهرهای استان مازندران با استفاده از مدل TOPSIS
رتبه بندی تأمین کنندگان با استفاده از تکنیک DEA و مدل AP
رتبه بندی تحقق های مدل مخزن بر اساس روش آنتروپی
رتبه بندی راهبردهای بیابان زدایی با استفاده ازرویکرد MADM و مدل مجموع وزنی WSM مطالعه موردی منطقه خضرآباد یزد
رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس
رتبه بندی شاخص های کار آفرینی سازمانی از منظر BSCبا مدل TOPSIS
رتبه بندی شرکت های فعال بورس اوراق هادار تهران با استفاده از مدل Super Efficiency
رتبه بندی شعب بانک رفاه با استفاده از مدل ریاضی DEA و کارت امتیازی متوازن BSC
رتبه بندی شعب بانک صنعت و معدن با مدل اندرسون- پترسون و ارائه پیشنهاد در راستای رتبه بندی دقیق تر
رتبه بندی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی فناورانه شرکتهای حاضر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی با استفاده از مدل دیمتل
رتبه بندی گزینه ها در روش الکتر تری با استفاده از یک مدل برنامه ریزی مختلط عدد صحیح
رتبه بندی گزینه های مدیریت سیلاب با استفاده از مدل ELECTRE-III
رتبه بندی واحدهای کارآی مدل تحلیل پوششی دادهها با استفاده از مدل اندرسون-پترسون و کارآیی متقاطع و مقایسه نتایج حاصل از این مدلها
روشی جدید در رتبهبندی به کمک رفع ایراد مدلLJK
نقش تصحیح استاتیکی در مدل سازی رتبه کاسته جریان گذرا درون خطوط لوله گازطبیعی
نقش فناوری اطلاعات(IT)برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)با رویکرد مدل سوئیفت
نقش و ارتباط وب معنایی در مدل B2B تجارت الکترونیک
نقش وارتباط وب معنایی در مدل B2B تجارت الکترونیک
نگرشی بر مدلهای رتبهبندی در تحلیل پوششی دادهها
همزمانسازی سیستمهای آشوبی LU-LU با مرتبه صحیح یکسان با استفاده از کنترل مدلغزشی فعال
یک روش خود آزمون تو کار مبتنی بر IEEE 1149.1 برای آزمایش at- speed لینکهای ارتباطی بین سوئیچ های شبکه بر تراشه با استفاده از مدل MVT
یک مدل رتبه بندی کار آمد بر پایه QOS برای انتخاب وب سرویس با در نظر گرفتن شرایط کاربر
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت نسبی الزامات فنی محصول با تلفیق مدلهای DEA,QFD مطالعه موردی (صنایع کاشی و سرامیک)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت نسبی الزامات فنی محصول با تلفیق مدلهای QFD و DEA: مطالعه موردی (صنایع کاشی و سرامیک)
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در صنعت رستوران داری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای رضایی)
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موفقیت شعب بانک سینا و ارائه الگو و مدلی با رویکرد تحلیل عاملی(مطالعه موردی:شعب مناطق آذربایجانشرقی واردبیل)
استفاده ازتلفیق رویکردهای مدل dea دررتبه بندی کارایی شهرستانهای توزیع برق استان مرکزی
======================== عبارات =====================
رتب
====================== تکراری ها ====================
اقلیم و سلامتی: مشاهدات و مدلسازی ارتباط مالاریا با تغییرات اقلیم
امکان سنجی و مکانیابی ساختمان های بلند مرتبه با استفاده از مدل TOPSIS نمونه موردی: منطقه ۹شهرداری مشهد
انطباق و پیاده سازی مدل سروکوال در ارتباط با خدمات آموزش عالی
مدل ها ، نظریه های و چالش های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدل های ارتباطی و کاربران فضای سایبری
مدل های برنامه ریزی شهری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (با رویکرد تاسیس شهر الکترونیک)
مدلی برای مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های بزرگ
مدلی جهت ارزیابی اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری در بنگاه های ایرانی
مدلی جهت امنیت شبکه های ارتباطی موبایل با استفاده از روشهای ایمن سازی مصنوعی برگرفته از سیستم ایمنی بدن
مدلی در تحلیل پوششی داده ها و رتبه بندی واحدهای تحت ارزیابی با عوامل غیر قابل کنترل
مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سیار – ارائه یک مدل و پیاده سازی روی بانک مجازی X
مدیریت ارتباط با مشتری و مدلی برای ایجاد آن
مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از مدل LRFM در ارائه ی خدمات بانکی
مدیریت و رهبری تحول و ارتباط آن با راهبرد ارایه یک مدل برای ایجاد تحول اثر بخش در سازمان
مشاهده و ارانه یک مدل نظری برای پاسخ غیرخطی مرتبه های بالاتر شیشه های سیلیکات تحت تابش با تپهای لیزری فمتوثانیه
مطالعه ای بر مدلهای رتبه بندی ابرکارایی و مقایسه ی آنها با یکدیگر
مطالعه پارامتریک اسپری سوخت غیرتبخیری هپتان با استفاده از مدل شکست KH-RT
مطالعه، مقایسه و رتبه بندی اثرات استراتژی های رقابتی درتوان رقابت پذیری شرکت زمزم آبادان بر اساس مدل الماس پورتر
معرفی جایگاه مدل ارتباطی WAP در تله مدیسین
معرفی مدلی جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری در بین صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط
معرفی یک مدل ریاضی مرتبط با آلودگی آب های زیر زمینی جهت کنترل آلاینده ها در بستر های نفوذ پذیر
معیارهایی جدید برای انتخاب مرتبه مدل هایARدر حالتِ محدود بودن تعداد داده ها
مقایسه تلفات و هزینه های ناشی از مرتبه های مختلف هارمونیک توسط مدلسازی هارمونیکی شبکه
مقایسه روش های بردار کامل و فشرده مرتبه دو در بهبود مدل اجزا محدود تیر یک سرگیردار با اتصال فنر
ارائه مدل مناسب ماشین ابزار در جهت تحلیل چَتِر و طراحی کنترلر بروش کاهش مرتبه دینامیکی
ارائه مدلی برای ارتباط مدت زمان زلزله با بزرگا و فاصله تا منبع لرزه ای
ارائه مدلی برای رتبه بندی استراتژی های بانک مسکن با رویکرد استوار
ارائه مدلی برای رتبه بندی اسناد وب براساس تعامل کاربران
ارائه مدلی برای رتبه بندی روشهای اجرای پروژه براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی در شرایط عدم قطعیت
ارائه مدلی برای رتبه بندی شهرک های صنعتی بر اساس شاخص های پدافند غیر عامل با استفاده از روش الکتر مطالعه موردی شهرک های صنعتی استان فارس
ارائه مدلی برای رتبه بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری صنایع غذایی با استفاده از مدل پنج نیروی رقابتی مایکل پورتر.مطالعه موردی استان همدان
ارائه مدلی برای رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت تولید ناب و ارزیاتی سازمان ها (صنعت بلوک سازی)
ارائه مدلی جهت برقراری ارتباط بازارهای اینترنتی بر مبنای عامل های هوشمند تجاری
ارائه مدلی جهت رتبه بندی بانک ها با رویکردBSC و تکنیک فرایند تحلیل شبکه ایANP بررسی موردی: شعب بانک ملت
ارائه مدلی جهت رتبه بندی شرکتهای بیمه بر مبنای آمادگی الکترونیکی این صنعت با استفاده از تلفیق تکنیک های ANP و DEMATEL
ارائه مدلی جهت شناسایی و تعیین ارتباط بین شاخص های تاثیرگذار در فرایند اجرای پروژه های نگهداری فضاهای زیرزمینی توسط تکنیک DEMATEL
ارائه مدلی سیستمی و چهارچوبی راهبردی برای مدیریت پروژه های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرها
ارائه ی مدل تلفیقی ارتباطات سازمانی در کسب و کار
ارائه ی مدلی برای رضایت زناشویی زوجین با میانجی گری الگوهای ارتباطی
ارائه یک مدل برای محاسبه ارزش عمر مشتری در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری
ارائه یک مدل جهت ارتباط مهندسی مجدد فرآیندها و سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی
ارائه یک مدل جهت رتبه بندی واحدهای تصمیم گیرنده به کمک بهترین وبدترین رتبه های واحدهای تصمیم گیرنده
ارایه روش تحلیلی برای مدلسازی خطوط انتقال با غیریکنواختی از مرتبه زیرطول موج برمبنای تقریب شبه ایستا
ارایه مدل مقایسه و رتبهبندی واحدها و محصولات صنعتی از منظر کارایی اکولوژیکی
ارایه مدل مناسب برای ارزیابی رتبه بندی تامین کنندگان کالا و خدمات با رویکرد کارت امتیازی متوازن )مطالعه موردی : سازمان قطارشهری شیراز)
ارایه مدلی برای توسعه همکاری های بخش علمی و بخش صنعتی مبتنی بر شناخت کانال های تعاملی ، ساختارهای ارتباطی و نهادهای انگیزشی
ارایه مدلی برای سنجش اثرات فاوا فناوری اطلاعات و ارتباطات بر محیطزیست
ارایه ی مدلی نوین برای رتبه بندی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
ارایه ی یک مدل ترکیبی تحلیلی پوششی داده ها،فرایند تحلیل سلسله مراتبی،تاپسیس برای رتبه بندی واحد های کارای سازمان
ارایه یک مدل ترکیبی تحلیل پوششی داده ها،فرآیندها تحلیل سلسله مراتبی،ویکور برای رتبه بندی واحدهای کارای سازمان
ارتباط شاخصهای تعالی سازمانی با تعهد سازمانی: بکارگیری مدل آلن و میر
ارتباط فرم مضربی مدلهای پایه ای DEA و بازیهای با قید مخروط محدب
ارتباط مدل تصمیم گیزی مدیزان و منابع دریافت اطلاعات
ارتباط مدلسازی با معماری مدل رانه
ارتباط نقشه راه با تحلیل ذینفعان و مدل کسب و کاردر پروژه طراحی و پیاده سازی سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی
ارزیابی درجه آسیب پذیری محلات شهرتبریز دربرابر زلزله با استفاده از مدل topsis
مدل سازی مقاومت به ضربه ی فولادهای مرتبه ای در حالت تقسیم کننده ی ترک با استفاده از نیم رخ توزیع سختی
مدل سازی و آنالیز یک صف تقاضای خدمات سازمانی در ارتباطات چند کاناله
مدل سازی و بررسی شبکه ها و سیستم های تحقیقاتی در صنایع قیر، آسفالت و عایق های رطوبتی به منظور پشتیبانی SMEهای مرتبط با این صنایع
مدل سیستمهای هوش کسب و کار و مدیریت ارتباط با مشتری برای خرده فروشان
مدل معادلات ساختاری ارتباط میان برون سپاری و فعالیتهای شرکتهای مرتبط با شهرداری تهران
پایدارسازی موقعیت سکوی معکوس استوآرت با استفاده از رویت گر های لغزشی مرتبه بالا و کنترلر فراپیچش مدلغزشی
پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم، مراحل و مدل ها
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سبک های یادگیری (مدل کلب) در مدارس هوشمند دوره اول متوسطه شهرستان بهارستان
تأثیر بهره گیری از مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه برنامه های درسی ارتقاء ساز به منظور ارائه یک مدل مناسب
ارایه مدل سنجش اثر تنش زاهای اجتماعی مرتبط با مشتری بر مشتری مداری کارکنان به واسطه فرسودگی عاطفی
ارایه مدل سنجش اثر تنشزاهای اجتماعی مرتبط با مشتری بر مشتریمداری کارکنان به واسطه فرسودگی عاطفی
آلگوریتم فشرده سازی سیگنال گفتار در نرخ بیت بسیار پایین بر اساس مدل فریم با اندازه متغیر و تخمین خطی از مرتبه متغیر
اجرای مدل مرتبه دوم لایه مرزی ارتقا. یافته با داده های IGLOS
ارائه مدل ارتباط عوامل موثر در مدیریت پروژه های عمرانی
ارائه مدل انتخاب سرویس های رایانش ابری بر اساس رتبه بندی Qos و مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گروهی
ارائه مدل تلفیقی تحلیل ذینفعان جهت رتبه بندی اهداف کلان مطالعه موردی: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان
ارائه مدل تلفیقی تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات و طرح جامع امنیت اطلاعات الکترونیک
ارائه مدل توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مورد مطالعه : بانک صادرات استان تهران )
ارائه مدل جدید واریانس سینتیلیشن در باند فرکانسی ۰۵ – ۷۲ گیگاهرتز در ارتباطات ماهواره ای – زمینی
ارائه مدل ریاضی جدید برای طراحی شبکه زنجیره تامین با در نظر گرفتن محدودیت ظرفیت در مراکز توزیع و مسیرهای ارتباطی
ارائه مدل ساختاری تفصیلی شاخص های ارتباطی در میان واحدهای خدماتی سازمان مورد مطالعه شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک
ارائه مدل شبکهای جامع برای ارزیابی و رتبهبندی شعب بانک(مطالعه موردی:بانک قرض الحسنه مهرایران)
ارائه مدل کارآمد برای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه
ارائه مدل مدیریت ارتباط با شهروندان در بخش دولتی
شناسائی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای شایستگی مدیران: تحلیل محتوای مدلهای شایستگی مدیران
شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند)
شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقا سطح خدمات بر اساس نتایج تلفیق مدل CAF در Benchmarking
شناسایی و تبیین شکاف فرهنگی در بانک کشاورزی و طراحی مدل مناسب برای رفع آن از سه منظر انتصابات و الگوهای ارتباطی هویت و تحمل تعارض
شناسایی و رتبه بندی شاخصهایآمیخته بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل ۴c,4p
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تولید پاک در راستای اصول مدل بهرهوری سبز
شناسایی و رتبه بندی مولفه های تعهد مدیریت در پیاده سازی مدل تعالی کسب و کار
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات چای استان گیلان براساس مدل الماس پورتر
شناسایی ورتبه بندی شاخصهای موثر بر پذیرش پرونده سلامت الکترونیکدر مراکز بهداشتی درمانی لرستان براساس مدل پذیرش فناوری اطلاعات
طراحی و پیاده سازی مدل نوین سازمان با ساخترامبتنی برتبلت ورایانش ابری به عنوان زیرساخت آموزش الکترونیک و سازمان چابک
طراحی و توسعه مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای فروشگاههای زنجیره ای ایران
طراحی و مدلی جهت شناسایی شاخص های ارزیابی واحدهای تحقیق و توسعه و رتبه بندی آنها به وسیله فنون تصمیم گیری چند شاخصه با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن
عارضه یابی شرکت های تولیدی در بکارگیری مدل تعالی سازمانی و رتبه بندی مشکلات بر اساس فرآیند سلسله مراتبی داده ها
فرآیند بازاریابی سیاسی ؛ ارائه مدلی جامع در ارتباط با جایگاه بازاریابیدر سیاست
فرایند ارتباط با مخاطب در تابلوهای تبلیغاتی تعاملی بر اساس مدل سلسله مراتبی آیداز مطالعه موردی کمپین محیطی مک دونالد
فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانه های محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان
فناوری اطلاعات و ارتباطات ، محور مدل سازی و توسعه پایدار اکوتوریسم
فواید و مشکلات استفاده از WSN در نسل آینده شبکه های هوشمند توزیع و مدلسازی کانال ارتباطی
کنترل تطبیقی مدل چندگانه برای کنترل یک هواپیما با بال دلتا با به کارگیری استراتژی تطابق مرتبه دوم
کنترل مستقیم گشتاوروشارموتورالقایی سه فازبرپایه مدلغزشی مرتبه اول
مدل ارزیابی و رتبه بندی عوامل کیفی در پروژه های تعمیرات اساسی واحدهای نیروگاهی
مدل اصلاح شده کراندار (BAM) در ارتباط با داده منفی
مدل ایرانی شده ارزیابی آمادگی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) در شرکت مخابرات ایران
مدل Multiple Victim Test برای اشکالات همشنوایی گذرگاهای ارتباطی
مدل برای ارزش گذاری و رتبه بندی بر پایه روشگان تحلیل شبکه اجتماعی مشتریان
مدل بلوغ مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان
مدل تلفیقی رتبه بندی پرداخت الکترونیک با استفاده از TOPSIS-DEA
مدل توسعه راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری
مدل دینامیکی رتبه کاستۀ اصلا ح شده برای شبیه سازی جریانهای ناپایای تراکم ناپذیر
مدل رتبهبندی MAJ با تغییرات تصادفی در دادهها
مدل سازی ارتباط بین میزان تصادفات و احتمال برخورد ترافیکی در معابر درون شهری
مدل سازی استحکام کششی فولاد مرتبه ای آستنتی کج لایه
مدل سازی تحلیلی شبکه ارتباطی سیستم های چند کلاستر با لحاظ ترافیک نقطه داغ
مدل سازی تحلیلی شبکه ارتباطی سیستمهای چند کلاستر با لحاظ ترافیک ترانهاده‐ماتریسی
مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری مهندسی برنامه ريزي حمل و نقل مهندسی مدیریت منابع آب مهندسی کامپیوتر مهندسی الگوریتم ها و محاسبات مهندسی معماریی سیستم های کامپیوتری مهندسی نرمافزار مهندسی هوش مصنوعی و رباتیکز مهندسی شبکه های مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری کامپیوتری مهندسی رایانش امن مهندسی مکانیک مهندسی طراحی کاربردی مهندسی تبدیل انرژی مهندسی ساخت و تولید مهندسی مکاترونیک بیومکانیک مهندسی خودرو مهندسی سازه سيستم محركه دینامیکی بدنه برق مهندسی مخابرات رمز میدان مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری سیستم مهندسی سيستم هاي قدرت مهندسی الكترونيك قدرت مهندسی بیومکانیک بیومواد بیوالکتریک مهندسی کنترل بالینی ماشين هاي الكتريكي مهندسی رباتیک هوش ماشین مهندسی سيستمهاي انرژي مايكرويو نوري مهندسی عمران و مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری معماری مهندسی خاک و پي رودخانه مهندسی سازه هيدروليکي دريايي مهندسی آب وووو فاضلاب مهندسی زلزله ژئوتکنیک مهندسی سواحل، بنادر و سازههای دریایی مهندسی هوا فضا مهندسی نساجی مهندسی کشاورزی مهندسی شیمی مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری مهندسی پزشكي مهندسی هسته ای مهندسی معدن مهندسی نفت مهندسی متالورژی مهندسی کاربرد در رشته ها حسابداري رشته اقتصاد رشته آمار رشته رشته ادبيات تاریخ آموزش ابتدایی رشته تغذیه برنامه ریزی درسی رشته تربيت بدني مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری بهداشت حرفه ای رشته ارتباطات تاسیسات آبیاری رشته جغرافیا جامعه شناسی علوم اجتماعی رشته سرامیک جوشکاری رنگرزی رشته حقوق فلسفه روانشناسی معارف اسلامی رشته داروسازی گیاهپزشکی رشته دندانپزشکی دامپزشکی دامپروری رشته مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری فیزیک ریاضیات زبان انگلیسی رشته نقشه کشی صنعتی زیست زمین شناسی رشته صنایع دستی غذایی شیلات رشته آبخیزداری طراحی صنعتی فرش رشته علوم آزمایشگاهی منابع طبیعی رشته علوم اجتماعی تربیتی سیاسی رشته خاکشناسی مدل های رتبه بندی پایان نامه ارشد دکتری مهندسی مواد – متالوژی صنعتی رشته هنر و گرافيك موسیقی رشته کتابداری کارآفرینی دانشگاه تهران صنعتی شریف امیرکبیر علم صنعت اصفهان مشهد مازندران گیلان اهواز یزد تیبریز ارومیه
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.